بحران مالی در پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در روزهای آینده با مسائل مالی روبرو است اما هنوز اقدام مثبتی برای این باشگاه صورت نگرفته است.

بحران مالی در پرسپولیس

امروز جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با محوریت مباحث مهم در این باشگاه برگزار شده است اما خروجی که در مرجع رسمی این باشگاه قرار گرفته به صورت کلی و بدون جزییات است.

در این نشست که همه اعضای هیات مدیره بوده اند در مورد صورت های مالی برای ارائه در مجمع مباحثی مطرح شده ولی به این موضوع اشاره نشده که این تیم در نیم فصل باید کار خود را با قدرت بیشتر از نیم فصل شروع کند اما بحران های مالی که پیش روی سرخپوشان است چطور قرار است حل و فصل شود؟

پیشتر در خبرگزاری فارس در مورد پرداختی هایی که این باشگاه در یک ماه پیش رو با آن روبرو است  اشاره کردیم اما هنوز مدیران پرسپولیس برای برطرف شدن نگرانی ها کاری صورت نداده اند.

منهای اینکه هنوز مشخص نیست سایر اعضای هیات مدیره چه آورده ای برای پرسپولیس داشته اند سوالی که پیش می آید این است که برنامه های اقتصادی محمد حسن انصاری فرد به عنوان مدیرعامل کجای این ماجراها قرار دارد؟

باشگاهی که هنوز نتوانسته برای تقویت نیم فصل خود بازیکنی جذب کند و باید تکلیف پرداختی به بشار رسن و مهدی ترابی و سایر بازیکنانی که طلب دارند را مشخص کند آیا قرار است با طرح کمک از هواداران بر همه این بحران های مالی پیروز شود؟

طرح کمک از هوادار چند سال پیش توسط طاهری مدیرعامل وقت این باشگاه انجام شد که نتیجه قابل توجهی برای این باشگاه نداشت و اینکه چرا بار دیگر پرسپولیس به این طرح رو آورده قابل انتقاد و جای سوال دارد. 

آیا در باشگاه پرسپولیس که دارای معاونت اقتصادی هم هست هیچ راهکار و آورده ای پیدا نشده که باعث بطرف شدن این دغدغه ها شود؟

از هفته آینده تمرینات سرخپوشان آغاز می شود اما از وعده ای که به بشار رسن برای پرداخت مطالباتش داده شده خبری نیست. 

مذاکرات باشگاه با ذوب آهن، پیکان و نفت آبادان برای جذب بازیکنانی نظیر اسماعیلی فر، آل کثیر و مغانلو بی ثمر بوده است. بازیکنانی که با تیم های خود قرارداد دارند و جذب آنها به این سهولت نیست. 

از سویی هنوز تکلیف جذب بازیکن خارجی هم مشخص نیست. کالدرون اعلام کرده بود که بازیکن خارجی نمی خواهد به جایش باشگاه پول بازیکنان را بدهند اما فعلا نه از پول خبری هست که به بازیکنان داخلی داده شود نه پولی هست برای برطرف شدن مابقی مسائل.

در بین همه این مشکلات شکایت کیفری که شرکت ریحان فیلم از محمد حسن انصاری فرد کرده را هم باید اضافه کرد.

شرکتی که حق بلیت فروشی را در اختیار داشته و بابت این موضوع 7 میلیارد به باشگاه داده شده اما اکنون بابت رعایت نشدن مفاد قرارداد مابین آنها و باشگاه از مدیرعامل فعلی پرسپولیس شکایت کرده است. این 7 میلیارد تومان زمان مدیریت ایرج عرب بابت پرداختی به بازیکنان هزینه شده است. 

کاش باشگاه پرسپولیس توضیح دهد برای فرار از مشکلات مالی تا چه زمانی قرار است چشم به جیب  هواداران خود داشته باشند و آیا در این باشگاه مدیری نیست که به فکر تامین منابع مالی باشد؟

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها