سولسشایر: نسبت به سال ۲۰۲۰ احساس خوبی دارم

اولگنار سولسشایر به سال پیش‌روی میلادی امید زیادی دارد.

سولسشایر: نسبت به سال ۲۰۲۰ احساس خوبی دارم

اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آرسنال در هفته بیست  و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از وضعیت تیمش صحبت کرد.

 سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: پل پوگبا در بازی مقابل آرسنال غایب خواهد بود. وقتی شما اینقدر از میادین دور باشید برای بازگشت به زمان نیاز دارید و پوگبا مدت کوتاهی دیگر می‌تواند برای یونایتد بازی کند.باید بازیکنان هجومی ما در شرایط خوبی قرار داشته باشند و اگر گزینه‌های بیشتری داشته باشم، شرایط بهبود خواهد یافت. ما در این فصل مصدومان زیادی داشته‌ایم  اما حالا  بازیکنان بیشتری در اختیار دارم. روز شنبه لوک شاو و آرون وان بیساکا در ترکیب نبوده و به جای آنها اشلی یانگ و براندون ویلیامز بازی کردند که عملکرد بسیار خوبی هم داشتند. 

او در ادامه افزود:  من یک مهاجم بودم  و همیشه خوش بین هستم.می‌توانیم بازیکنان را در شرایط خوبی قرار دهیم و در این صورت  گزینه جایگزین هم  خواهیم داشت. مقایسه کردن دشوار است اما ما باید این شیوه بازی فوتبال را بیاموزیم. منچسترسیتی نیستیم و نمی‌توانیم مانند آنها بازی کنیم، اما امیدوارم طی چند سال این اتفاق رخ دهد.نسبت به سال 2020 احساس خوبی دارم و قصد دارم  سال خوبی رقم بزنم. فکر می‌کنم در مسیر صحیحی هستیم. در یک دوره انتقال قرار داریم. دیگر باشگاه‌ها این مسیر  را طی کرده و بعد از گذشت 2  سال تیمی قدرتمند شده‌‍اند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها