جورجینیو: باید ذهنیت‌مان را تغییر دهیم

هافبک بزریلی‌الاصل تیم فوتبال چلسی معتقد است این تیم باید در بازی‌‌های خانگی بهتر عمل کند.

جورجینیو: باید ذهنیت‌مان را تغییر دهیم

جورجینیو که تابستان 2018 پس از چهار سال حضور در ناپولی به همراه مائوریتزیو ساری از این تیم راهی چلسی شد، در تازه‌ترین اظهارنظر درباره پیروزی 2 بر یک اخیر آبی‌پوشان لندنی در خانه آرسنال در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس گفت: کسب پیروزی در بازی‌های خارج از خانه کار دشواری است به خصوص اگر دربی باشد، به همین خاطر ما حس فوق‌العاده‌ای بابت پیروزی مقابل آرسنال داریم. با این حال ما باید ذهنیت خود را تغییر دهیم و در بازی‌های خانگی هم نتیجه بگیریم چون در استمفوردبریج امتیازات زیادی از دست داده‌ایم.

وی افزود: به نظر من به لحاظ ذهنیتی بازی در بازی‌های خارج از خانه آسانتر است چون می‌دانید که باید بجنگید. گاهی اوقات شما در خانه خود وارد زمین می‌شوید و کمی بازی را آسان می‌گیرید که من فکر می‌کنم چنین رویکردی باید تغییر کند. گاهی اوقات ما مقابل تیم‌هایی بازی می‌کنیم که نمی‌خواهند بازی کنند و فقط به فکر دفاع کردن و ترتیب ضدحملات هستند که پیدا کردن فضا در چنین بازی‌هایی دشوار است.

هافبک ایتالیایی چلسی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما باید سخت تلاش کنیم تا در چنین بازی‌هایی هم به پیروزی برسیم. به نظرم با دوندگی بیشتر در زمین می‌توان خطوط دفاعی حریف را شکست. گاهی اوقات ما اینطور عمل نمی‌کنیم و تنها می‌خواهیم وقتی پا به توپ هستیم بازی کنیم که این رویه باید تغییر کند. تأکید می‌کنم که ذهنیت ما باید تغییر کند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها