گل‌محمدی از خرید پاتوسی منصرف شد

قیمت بالای آیاندا پاتوسی باشگاه شهرخودرو خراسان را از جذب این بازیکن آفریقایی پشیمان کرد.

گل‌محمدی از خرید پاتوسی منصرف شد

تیم فوتبال شهرخودرو خراسان تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های نیمک فصل دوم لیگ برتر و مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا آغاز کرده است. یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو لیست بازیکنان مدنظر و مازاد خود را برای نیم فصل دوم به دست مدیران باشگاه رسانده و همانطور که از قبل پیشبینی می‌شد، روح الله باقری یکی از چهره‌های نام آشنا و جدا شده تیم مشهدی در ادامه بازی‌ها خواهد بود.

رضا صدری و سینا زامهران نیز، ۲ بازیکن دیگری هستند که با تصمیم گل‌محمدی جایی در لیست نیم فصل دوم شهرخودرو ندارند. زامهران نیز با انتشار پستی اینستاگرامی این خبر را تایید کرد و برای نیم فصل دوم باید به دنبال تیم جدیدی باشد.

این روز‌ها بحث حضور آیاندا پاتوسی، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در باشگاه شهرخودرو به گوش می‌رسد که البته با توجه به مبلغ سنگین قرارداد پاتوسی،  حضور این بازیکن آفریقایی در جمع شاگردان گل‌محمدی منتفی است.

از سینا سرلک، بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران که به دنبال جدایی از این تیم است  به عنوان یکی از گزینه‌های مد نظر شهرخودرو برای جذب در نقل و انتقالات نیم فصل یاد می‌شود. البته سرلک با توجه به شکایت باشگاه نساجی از شهرخودرو همچنان به دنبال برطرف کردن مشکل خود با تیم مازندرانی آن هم به صورت دوستانه است. سرلک با وجود داشتن نامه فسخ قرارداد از سوی سازمان لیگ، هنوز نتوانسته قرارداد خود را با باشگاه شهرخودرو به ثبت برساند.  همچنین مدیران باشگاه شهرخودرو به دنبال جذب یک مدافع چپ ایرانی هم هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها