محمد طیبی در لیست آسیایی تیم فوتبال سپاهان

مرحله اول ثبت نام اعضای تیم سپاهان برای حضوردر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا انجام و مدارک لازم به فدراسیون فوتبال تحویل داده شد.

محمد طیبی در لیست آسیایی تیم فوتبال سپاهان

ثبت نام اولیه سپاهان اصفهان برای انجام مسابقات لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و مدارک بازیکنان، کادرفنی، کادرسرپرستی و دیگر اعضای تیم این تیم به کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال تحویل داده شد.

در لیست ارائه شده توسط باشگاه سپاهان، نام تمام بازیکنان این تیم از جمله محمد طیبی که خرید زمستانی امیر قلعه‌نویی محسوب می‌شود، قرار دارد اما این باشگاه می‌تواند تا 10روز مانده به آغاز بازی‌های لیگ قهرمانان این لیست را ویرایش و اسامی نهایی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کند.

ضمن اینکه بر اساس قانون جدید AFC، اگر در جریان مسابقات دروازه‌بان یک تیم پیش از هر مسابقه‌ای دچار مصدومیت شود، باشگاه مربوطه مجاز است دروازه‌بان دیگری را خارج از لیست ارائه شده، سریعا جایگزین او کند. این قانون امسال توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا تصویب و از مسابقات فصل جدید لیگ قهرمانان اجرایی خواهد شد.

تیم فوتبال سپاهان در گروهD رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های النصر عربستان و السد قطر همگروه است. زردپوشان کشورمان برای میزبانی از النصرعربستان به احتمال زیاد در ورزشگاه ملی شهر تاشکند ازبکستان به میدان خواهند رفت و محل میزبانی النصر از شاگردان قلعه‌نویی نیز ورزشگاه ملی شهر منامه در کشور بحرین اعلام شده است.

این در حالی است که تیم چهارم گروه موسوم به مرگ، در مسابقه پلی‌آف بین برنده بازی بنیادکار(ازبکستان)-الزورا(عراق) با العین امارات مشخص خواهد شد.

برنامه زمانی دیدارهای گروهی سپاهان در فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا:

سپاهان - برنده پلی‌آف (22 بهمن 98)

السد - سپاهان (29 بهمن 98)

سپاهان - النصر (13 اسفند 98)

النصر - سپاهان (18 فروردین 99)

برنده پلی‌آف - سپاهان (اول اردیبهشت 99)

سپاهان - السد (15 اردیبهشت 99)

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها