تارتار: از سایر تیم‌ها 2 هفته عقب هستیم

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: تغییرات زیادی در تیم داشتیم و این مسئله کار ما را سخت می‌کند اما امیدوارم هواداران صبور بوده و از ما حمایت کنند.

تارتار: از سایر تیم‌ها 2 هفته عقب هستیم

مهدی تارتار ، در خصوص آخرین وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان که در تهران اردو برگزار کرده،‌گفت: قبل از هر چیز اجازه دهید که به مردم شریف و خونگرم مسجدسلیمان بابت حادثه زلزله تسلیت بگویم و ان‌شاءالله خداوند به خانواده‌های داغ‌دیده صبر عطا کند. ما هم که در تهران هستیم با این مردم عزیز ابراز همدردی می‌کنیم و امیدوارم هر چه سریع‌تر خانواده‌های آسیب‌دیده شرایط خوبی به دست بیاورند.درباره سوال شما هم باید بگویم که ما حدود 10 روزی است کار خود را آغاز کردیم و به نوعی دو هفته از تیم‌های دیگر عقب هستیم. بازیکنان خوب جذب تیم‌های دیگر شدند و کار ما سخت شده اما با این همه ما حدود 4 یا 5 بازیکن نیاز داریم و به دنبال جذب بازیکنان با کیفیت ایرانی هستیم. اگر نتوانیم بازیکن با کیفیت ایرانی بگیریم مجبور می‌شویم که به دنبال جذب بازیکن خارجی باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم نفت مسجدسلیمان تغییرات زیادی داشته و در این شرایط کار سخت شده است،‌افزود: بله، همانطور که شما گفتید ما تغییرات زیادی داشتیم و این مسئله قطعاً‌ کار ما را سخت خواهد کرد اما باید در مدت زمان باقیمانده تا شروع لیگ به هماهنگی خوبی برسیم. باید هواداران هم صبور باشند و از تیم حمایت کنند تا همه چیز به خوبی پیش برود. ما این روزها برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کنیم و امروز هم به دیدار تیم امید خواهیم رفت.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره وضعیت بازیکنان این تیم هم اظهار داشت:‌ ما باید 4 یا 5 بازیکن بزرگسال جذب کنیم و واقعاً دچار کمبود بازیکن هستیم به طوریکه در برخی از پست‌ها بازیکن جایگزین نداریم. برای رسیدن به شرایط مطلوب باید دو تیم خوب داشته باشیم.

تارتار در واکنش به مصوبه هیأت رئیسه سازمان لیگ مبنی بر افزایش جذب سهمیه بزرگسال افزود: قطعا این مسئله خیلی می‌تواند به ما مربیان کمک کند چرا که این موضوع درخواست خود ما در جلسه هم‌اندیشی با سازمان لیگ بود. اگر برای نظر ما مربیان ارزش قائل هستند، باید این کار را انجام دهند.

وی در خصوص اینکه نفت مسجدسلیمان چه زمانی به ایفمارک می‌رود و آیا اردوی خارجی برای این تیم در نظر گرفته شده ادامه داد: تیم ما هنوز کامل نیست و به همین دلیل قطعا اردوی خارجی نمی‌رویم از طرف دیگر کارهای ایفمارک مانده و از آنجایی که کامل نیستیم، هر زمان که تیم کاملی شویم تست‌های پزشکی را پست سر گذاشتیم. ما فعلاً در تهران تمرینات خودمان را دنبال می‌کنیم، چرا که ورزشگاه مسجدسلیمان این روزها در حال بازسازی است و از طرف دیگر در این شهر زمین دیگری وجود ندارد و به همین خاطر ما کار خودمان را در تهران ادامه خواهیم داد و در آستانه لیگ به مسجدسلیمان می‌رویم. همچنین در نظر بگیرید که از نظر آب و هوایی الان وضعیت در مسجدسلیمان سخت است.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها