منزوی: ما مدیران آتش‌نشانی هستیم، نه اعضای هیئت مدیره استقلال

کامران منزوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت که تمام اعضای هیئت مدیره این باشگاه در تلاش هستند که آندره‌آ استراماچونی به جمع آبی‌پوشان برگردد.

منزوی: ما مدیران آتش‌نشانی هستیم، نه اعضای هیئت مدیره استقلال

کامران منزوی درباره مسائل اخیر باشگاه استقلال اظهار داشت: ما از زمانی که وارد باشگاه استقلال شدیم، حکم مدیریت ما عین مدیریت آتش‌نشانی بود! هر بار که زنگ جلسه هیئت مدیره استقلال به صدا در می‌آمد، متوجه می‌شدیم که باید آتش را کنترل کرده یا آن را خاموش کنیم. اینکه چرا می‌خواهم درددل خودم را بگویم، به خاطر جوی است که 20 روز است به راه افتاده و چیزی جز دلسرد کردن ما پشت آن نیست.

رفتن استراماچونی بهانه‌ای برای پرداختن به خرده حساب‌های شخصی شد

وی افزود: در موضوع استراماچونی که در همه حالت از نظر من سرمربی استقلال بوده، دو سه نکته قابل تأمل است. هیچ‌کس به علت واقعی قضیه کار ندارد که چرا به اینجا کشیده شد و نقش هیئت مدیره چه بوده است. دستی باعث شد که هیئت مدیره استقلال حالت اجرایی بگیرد، در صورتی که کار هیئت مدیره پرداختن به مسائل اجرایی نبوده و نیست. همین مسئله (رفتن استراماچونی) بهانه‌ای برای پرداختن به خرده حساب‌های شخصی شد. از زمانی که استراماچونی در تهران بود، من به همراه اسماعیل خلیل‌زاده و میرشاد ماجدی تنها دو بار او را دیدیم، یک بار در جلسه معارفه که فرصت سلام و احوالپرسی هم پیش نیامد و دیگری روز قبل از بازی با پرسپولیس. خلیل‌زاده روز قبل از دربی پنج دقیقه با استراماچونی صحبت کرد و گفت که هر مشکلی دارید، بگویید. اکنون این چه جوی است که راه افتاده و می‌گویند اعضای هیئت مدیره نمی‌خواستند و نمی‌خواهند استراماچونی بماند؟!

برخی فراموش کردند که بعد از شکست در دربی گفتند این چه مربی است!

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: دوستانی که شماره تلفن مرا در سایت‌ها و کانال‌های خبری پخش کرده و از الفاظ ناپسند استفاده کرده‌اند، بعد از شکست در دربی با همین الفاظ گفتند این چه انتخابی است که هیئت مدیره کرده و هزار و یک بار به خاطر آوردن استراماچونی توهین کردند. همین دوستان گفتند تیم بزرگ‌تر ندارد و استقلال را با جدایی 14 بازیکن کوچک کرده‌اید. ما راهی را انتخاب کرده بودیم و به سرمربی تیم‌مان اعتقاد داشتیم. ما براین اساس پای استراماچونی ایستادیم تا به این مرحله رسیدیم و نتایج خوبی کسب کردیم. اگر این اتفاقات اخیر نمی‌افتاد و پنج امتیاز از دست نمی‌رفت، استقلال الان در صدر جدول بود. رفتن استراماچونی باعث برخی تسویه حساب‌های شخصی شد، در صورتی که هیچ‌کدام از اعضای هیئت مدیره موافق رفتن او نبودند و نیستند.

باید 10 میلیارد از تبلیغات محیطی می‌گرفتیم

منزوی با اشاره به اینکه چرا کار به جایی رسید که استراماچونی برود، گفت: منابع درآمدی باشگاه استقلال مشخص است. ما تبلیغات محیطی داریم که مربوط به سازمان لیگ است. از وقتی که به استقلال آمده‌ایم، یک ریال از سازمان لیگ دریافت نکردیم. آنها ما را 48 میلیارد ریال نیز بدهکار کرده‌اند، در صورتی که طبق محاسبات من، باید 10 میلیارد تومان طی دو سال درآمد ایجاد می‌کردیم. این مسئله منجر به جلسه‌ای میان ما، داورزنی معاون وقت وزارت ورزش، سهیل مهدی و کارشناسان وزارت ورزش شد. ما این منبع درآمد را در حال حاضر نداریم. نمایندگان مجلس که برخی از آنها امروز نگران باشگاه استقلال هستند، خودشان قانونی وضع کرده‌اند که یک ریال از بودجه دولتی نباید به باشگاه کمک شود. قانون است و مکلف به رعایت آن هستیم، اما همین دوستان مصوبه دیگری داشته‌اند که برخی از درآمدهای استقلال و پرسپولیس وارد خزانه شد. برای این مسئله سند و مدرک هم داریم.

تیم فوتبال استقلال , آندره‌آ استراماچونی , کامران منزوی ,

یکی از اسپانسرها یک ریال هم به باشگاه پرداخت نکرده است

وی ادامه داد: درباره بلیت‌فروشی هم در ابتدای فصل دیدید که چه بر سر بلیت‌فروشی آمد که حتی منجر به شکایت از باشگاه پرسپولیس شد و استقلال هم باید درگیر آن شود. از اول فصل با همت مدیریت شرکت توسعه و تجهیر یک میلیارد تومان تا الان به استقلال و پرسپولیس پرداخت شده است. وقتی هیئت مدیره جدید باشگاه وارد کار شد، یک ریال به حساب باشگاه واریز نشده بود. حواله‌هایی نیز به بازیکنان داده بودند که نقد نشده بود و باشگاه مجبور شد منابع دیگری فراهم کند. در رابطه با تبلیغات روی پیراهن نیز باید گفت که یکی از اسپانسرها یک ریال هم پرداخت نکرده است. دلیل‌شان نیز مستند و قانونی بوده و گفتند در سال 95، 96 داده‌ایم و نیازی به پرداخت نبوده است. در این مورد همه چیز طبق سند و مدرک موجود است و ذی‌حساب باشگاه و خزانه‌دار می‌توانند همه چیز را بگویند.

وقتی استقلال اوج گرفت، سامانه هواداری کم شد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال یادآور شد: ما یک سامانه هواداری داریم که روش جدید درآمدزایی بود که از سال 93 یا 94 برای دخل و خرج باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور گذاشتند. نکته جالب این است که وقتی تیم ما از بازی با گل ریحان در اوج قرار گرفت، میزان حمایت هواداران از این سامانه کاهش پیدا کرد، در صورتی رقبای ما که فاصله‌شان با استقلال زیاد شد و در جا زدن بودند، تعداد حمایت هواداران‌شان اضافه‌تر شد! هوادار عزیزی که هزینه می‌کنی و با هزار و یک لفظ نامناسب به اعضای هیئت مدیره پیام می‌دهی، همین هزینه را برای استقلال می‌کردید، آن هم در شرایطی که استقلال چهار گل، چهار گل به تراکتور و سایپا می‌زد. شما همین حالا هم می‌توانید از این سامانه به باشگاه کمک کنید.

هزینه‌هایی که صرف توهین با پیام دادن شد، باید صرف کمک به باشگاه می‌شد

«استفاده از الفاظ نامناسب و توهین در فرهنگ هواداری استقلال نبود.»، منزوی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: اگر هزینه‌هایی که صرف پیامک به اعضای هیئت مدیره استقلال شد، صرف سامانه می‌شد، استقلال الان مشکلی نداشت. باشگاه طلب 860 هزار دلاری از محل در آمدهای خود در فیفا داشت که بخشی از آن صرف پرداخت بدهی به پروپیچ شد. اگر پول بازیکن کروات داده نمی‌شد، استقلال به لیگ دسته دوم سقوط می‌کرد که بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات جای خود را داشت. آن روزها نیز فحاشی می‌شد که هدف‌تان این است استقلال به دسته دوم برود، بعد که ماجرا درست شد، اشاره نکردند که همه دویدند تا به نتیجه برسند. درباره فروش بازیکن، هنر کردیم و رقم قرارداد اللهیار صیادمنش را بالا بردیم. پیش از حضور ما، مکاتبات اولیه شده بود و وقتی این بازیکن را دادیم، پولش را صرف طلب‌های بازیکنان و جاری باشگاه کردیم. خوشبختانه ذی‌حساب باشگاه و سازمان بازرسی نظارت کافی را دارند.

وی تصریح کرد: ما به شرکت‌های هواپیمایی، هتل‌ها و ... بدهکار بودیم و پول‌ها را صرف این مسائل کردیم. همین امرو فرشید باقری یک ریال امسال دریافتی نداشته است، میلاد زکی‌پور و روزبه چشمی نیز همین‌طور. وریا غفوری اختلاف حساب با باشگاه دارد و پول نگرفته است. هواداران استقلال سامانه را کنار گذاشته و به جای حمایت، تمرکزشان را برای جای دیگری گذاشته‌اند. استقلال با کدام درآمد باید از پس هزینه‌هایش بربیاید؟ کجا باید تمرین کند؟ ما دو زمین تمرین داریم و اگر یک روز پول زمین دیر شود، می‌گویند از حضورتان در تمرین جلوگیری خواهد شد.

چرا باید مخالف حضور استراماچونی باشیم؟

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به جدایی استراماچونی گفت: شایعه کرده‌اند که اعضای هیئت مدیره نمی‌خواهند استراماچونی برگردد و از آن سوی دنیا جلوی او را گرفته‌اند. این تهمت‌ها حق ما نبود. استراماچونی گله کرد که چرا مکاتبات با او به فضای مجازی و رسانه‌ها کشیده می‌شود. وقتی از صبح تا شب توهین شنیده و قضاوت می‌شویم، باشگاه مجبور می‌شد که برای اقدامات خود توضیح بدهد و بگوید این‌طور نیست که دست روی دست بگذاریم. چطور ممکن است مربی که خودمان آوردیم و با نتایج استقلال همه شاد می‌شوند، بگذاریم به راحتی برود؟ شما بررسی کنید در چه برزخی قرار گرفته‌ایم، از یک طرف هواداران فکر می‌کنند دست روی دست گذاشته و نمی‌خواهیم استراماچونی برگردد، با این شرایط مجبور می‌شویم، اسناد را منتشر کنیم. طرف مذاکره ما نیز می‌گوید مکاتبات نباید به رسانه‌ها و صفحات مجازی کشیده شود. یک نفر بنشیند و قضاوت کند که چه کار باید بکنیم؟

وقتی برویم دیگران می‌فهمند با چه بودجه‌ و مبالغی تیم را بسته‌ایم

منزوی ادامه داد: ما هیچ مشکلی با استراماچونی چه بر سر مبلغ قرارداد و چه شروط دیگر او نداریم. ایشان دو سه درخواست مشخص دارد. او می‌گوید پول بازیکنان پرداخت شود تا بازیکن وقتی سر تمرین می‌آید، ذهنش آزاد باشد. تیم ما ارزان است و زمانی که برویم، دیگران می‌فهمند با چه بودجه‌ و مبالغی تیم را بسته‌ایم. چند روز دیگر باید 8،9 میلیارد از طلب‌های بازیکنان را بپردازیم، پول استراماچونی را نیز باید بپردازیم. مشکلات منابع درآمدی باشگاه را توضیح دادم که به غیر از یک اسپانسر روی سینه ما، مبلغی نگرفته‌ایم.

هر طور شده می‌خواهیم استراماچونی را بیاوریم

وی در ادامه گفت‌وگوی با خبرگزاری تسنیم به نحوه مشکلات با استراماچونی اشاره کرد و گفت: ما در نحوه پرداخت به استراماچونی به مشکل خورده بودیم، تلاش کردیم که حل شود، اما نشد. اکنون وارد مقوله دیگری شده‌ایم و نمایندگان باشگاه را تغییر داده و می‌خواهیم هر طور شده استراماچونی را بیاوریم تا رضایت هواداران جلب شود. هوادار به جای اینکه در پیامکش  به ما از الفاظ نامناسب استفاده کند، از طریق سامانه هواداری به باشگاه کمک کند، مثل شرایطی که برای تیم رقیب پیش آمد. باشگاه رقیب تا اوضاع‌شان خراب شد، 40 هزار نفر عضو سامانه شدند و کمک کردند. ما هیچ‌کدام حقوق بگیر نیستیم و سازمان بازرسی، حساب‌دار و خزانه‌دار گزارش هزینه‌ها را در اختیار دارند.

تیم فوتبال استقلال , آندره‌آ استراماچونی , کامران منزوی ,

تا این لحظه قرارداد استراماچونی را ندیده‌ام!

«ما منتظر هستیم هر چه سریع‌تر قضیه استراماچونی به پایان برسد.»، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان این جمله یادآور شد: شاید به من بخندید، اما تا این لحظه قرارداد استراماچونی را ندیده‌ام! هوادارانی که هزار و یک توهین می‌کنید، بدانید به‌عنوان عضو هیئت مدیره استقلال، قرارداد استراماچونی را ندیده‌ایم. چطور ممکن است نخواهم استراماچونی بیاید؟! چه کسی این حرف‌ها را القا کرده است؟ ما تلاش‌های خود را می‌گوییم، طرف مقابل ناراحت می‌شود، چیزی نگوییم شما هر چیزی از دهان‌تان در می‌آید می‌گویید. مذاکره برای چانه‌زنی است و سیاست باشگاه را عوض کرده‌ایم.

به گزینه‌های هدایت استقلال گفتم سرمربی تیم استراماچونی است

منزوی در مورد صحبت با دیگر گزینه‌های هدایت استقلال تصریح کرد: با تمام آنهایی که گزینه بودند، صحبت کردم و گفتم سرمربی ما استراماچونی است و همه‌ی آنها و اعضای هیئت مدیره می‌توانند شاهد حرف‌های من باشند. به آقایان گفتم به شما برنخورد، اما استراماچونی سرمربی استقلال است و تمام تلاش ما به ویژه من این است که برگردد، اگر بازگشت او منتفی شد، با شما صحبت نهایی را انجام می‌دهیم.

چک شخصی به طلبکاران دادیم

وی افزود: اگر باشگاه استقلال ساختار داشت، در این چند سال به مشکل نمی‌خوردیم. سر کارت بازیکنان برای بازی کردن، چک شخصی دادیم، آن وقت شما به‌عنوان هوادار توهین می‌کنید؟ ما از خودمان گذشتیم و چک شخصی دادیم. این مسئله برای ما تخلف محسوب شد و گفتند چرا برای گرفتن کارت بازیکن چک شخصی داده‌اید. کارت بازی بازیکنانی چون دیاباته و بعد از آن گرفتن مجوز حرفه‌ای ما را وادار به این کار کرد. طلبکارانی که چک گرفته‌اند، هستند و بیایند بگویند. هشت ماه است که خورد و خوراک نداریم. وقتی به استقلال آمدیم، از اسپانسرهای روی پیراهن به غیر از یکی از آنها، مبلغی نگرفتیم. کار من بحث جمع کردن حساب و کتاب‌ها بود. من و اسماعیل خلیل‌زاده روی این بحث تمرکز کرده بودیم. داورزنی خودش نیست، اما خدای او هست که بسیار بسیار به ما کمک کرد. او جلسه‌ای گذاشت تا اسنادی پیدا کنیم که دنبال طلب‌مان برویم. آنهم طلب‌‌های سال 95، 96 که این پول را صرف پول میلیچ و دیاباته کردیم.

معده‌ام خونریزی کرده است

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال که به شدت از توهین‌های هواداران ناراحت بود و صدایش می‌لرزید، ادامه داد: از یکی از اسپانسرها از سال‌های قبل طلب داشتیم، چهارشنبه هفته گذشته در اوج خونریزی معده و بدون منت با اعصاب خراب دنبال این طلب رفتم. در شرایطی پا به جلسه گذاشتم که معده‌ام خونریزی کرده بود. من نشستم و مذاکره کردم تا یک بخشی از مطالبات سنگین استقلال گرفته شود. این پول برای استقلال سنگین بود، اما برای آن نهاد سبک بود و اسماعیل خلیل‌زاده نامه‌ای ارسال کرد تا مطالبات وصول شود و پول نقد برای بازیکنان و خود استراماچونی باشد.

هواداران به جای توهین به ما، در سامانه عضو شوند

منزوی یادآور شد: همین امروز هم دنبال طلب‌های‌مان از بازی‌های آسیایی هستم تا بتوانیم اجاره منزل بازیکنان خارجی، حقوق عقب افتاده پرسنل باشگاه و ... را پرداخت کنیم. در رابطه با یکی از تبلیغات روی پیراهن، با مدیری طرف هستیم که انسان بسیار شریفی است. به ایشان گفتیم تا سال 1401 نمی‌توانیم درآمد داشته باشیم و دو فصل ما را تعلیق کنید تا بتوانیم مزایده گذاشته و اسپانسر دیگری برای روی سینه و پشت پیراهن بگیریم و استقلال از این بن‌بست بیرون بیاید. خوشبخانه با درخواست ما موافقت کردند و گفتند این درخواست را بنویسید تا دو فصل تعلیق شده و دنبال درآمد دیگری بروید. هواداران به جای اینکه به زن و بچه ما توهین کنند، در سامانه هواداری عضو شوند. البته نباید کمک هواداری باشد، اما شرایط استقلال و اقتصاد کشور این شکلی شده است. ما به زودی مجمع داریم و گزارش حسابرس آماده است. جلسات زیادی با همت آقای تقی‌زاده معاون وزارت ورزش برای خصوصی‌سازی باشگاه برگزار کرده‌ایم و ایشان می‌تواند بگوید با چه سرعتی برای این کار جلو می‌روم.

ما مدیریت آتش‌نشانی را برعهده داشتیم نه هیئت مدیره استقلال

وی بار دیگر به مذاکرات با استراماچونی اشاره کرد و گفت: در رابطه با مذاکرات شرایط مرتب تغییر کرده است، اما شاید به‌زودی خبرهای خوبی برسد. ما بی‌توجه به توهین‌ها کارمان را انجام می‌دهیم. ما تقسیم کار کرده‌ایم، اما متأسفانه بی‌گناه در امواج توهین‌ها قرار گرفتیم. آقایان یک لحظه کلاه‌شان را قاضی کرده و می‌پرسیدند چرا کار به اینجا کشیده شد. حواله ما به استراماچونی برگشت خورده، گیر کرده یا هر مشکلی داشته است، حل نشد، اما در اصل مبلغ او مشکلی نداشتیم. بی‌انصافی است که برای هیئت مدیره استقلال فضاسازی شود. ما پنج نفر هستیم و چقدر می‌توانیم مدیریت آتش‌نشانی را برعهده داشته باشیم؟! ما هیئت مدیره استقلال نبودیم، ما مدیران آتش‌نشان بودیم!

به چه گناهی توهین می‌کنند؟

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: من استقلالی هستم و خیلی از هواداران قدیمی به من زنگ زدند و گفتند نگران نباشید، آنها شما را نمی‌شناسند. از من خواستند ناامید نشوم و کارم را انجام دهم تا استراماچونی بازگردد. ما باید نقل‌وانتقالات را شروع کنیم، چون چهارشنبه باید به AFC لیست بدهیم. من خونریزی معده دارم و به جای اینکه با همین روند مذاکره کنیم، انواع و اقسام توهین‌ها را می‌کنند. آنهم به چه گناهی، نمی‌دانم. این حرف‌ها را زدم تا بگویم رسالتی دارم که باید تمامش کنم. هیچ‌کدام از اعضای هیئت مدیره مخصوصاً من تمایلی به حضور در هیئت مدیره استقلال نداریم و آنچه انجام می‌دهیم، انجام تکلیف است. من مکلف به مشخص کردن منابع مالی هستم تا در آینده استقلال مشکلی از این بابت نداشته باشد. خواهشم از هواداران این است که هر چقدر توهین کردید، الان به سامانه مراجعه کرده و کمک کنید، چرا که استراماچونی برگردد، نباید دغدغه بازیکن را داشته باشد. با تلاش‌های فتح‌الله‌زاده، خلیل‌زاده، ماجدی و بنده حقیر می‌خواهیم درآمد باشگاه پایدار باشد. برخی از بازیکنان طلب‌های سنگینی دارند، به طوری که با دادن 800 میلیون تومان، کار ما به جایی نمی‌رسد. هواداران ما را عادلانه قضاوت کنند. آنها نباید در فضای خط و ربط دیگران قرار بگیرند. متأسفانه استراماچونی مسئله‌ای برای تسویه حساب‌های شخصی شد.

رسماً می‌گویم استراماچونی باید برگردد

منزوی درباره اینکه در شرایطی این صحبت‌ها را انجام می‌دهد که فتح‌الله‌زاده و ماجدی از هیئت مدیره استعفا کرده‌اند و بحث کناره‌گیری او نیز مطرح شده است، گفت: با استعفای فتح‌الله‌زاده که مخالفت شد و سعی می‌کنیم ماجدی را هم حفظ کنیم. باید بعد از این همه حرف و حدیث‌، کارمان به سرانجامی برسد. استراماچونی باید برگردد و هر شرایطی را که گفته است، فراهم کنیم. رسماً می‌گویم که استراماچونی باید برگردد و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد. بازیکنان خوبی داریم، اما باید استقلال تقویت شود. واقعاً دل‌مان گرفت از اینکه بدون آگاهی از واقعیت توهین کردند. ما چه مشکلی با استراماچونی داشتیم؟ اصلاً برای چه کسانی در هیئت مدیره کار می‌کنیم؟ آیا به غیر از این است که برای رضایت هوادار کار می‌کنیم؟ ما هم وقتی تیم می‌برد، کیف می‌کنیم. سادیسم نداریم که شادی‌ها را به‌هم بزنیم.

چند بار تیتر زدند استقلال از آسیا حذف شد؟

وی در پاسخ به این سؤال که بهتر نبود امیرحسین فتحی، مدیرعامل مستعفی باشگاه شرایط رودررو شدن اعضای هیئت مدیره با استراماچونی را فراهم می‌کرد، گفت: ایشان در فشار عجیبی به سر می‌برد. ساختار باشگاه تعریف نشده بود و هر روز مشکلاتی بین بازیکن و باشگاه، مربی و باشگاه و ... بود. هر لحظه در باشگاه مشکلاتی بود، از هزینه بلیت هواپیما تا مطالبات بازیکنان. گرفتن مجوز حرفه‌ای دو ماه وقت ما را گرفت. روزگارمان را برای این کار گذاشتیم، اما چند بار تیتر زدند که استقلال از آسیا حذف شد؟ آقای هوادار، این تیترها را به خاطر دارید؟ چقدر توهین شنیدم؟ چطور استقلال امروز در آسیا حضور دارد و تا چهارشنبه باید لیست آسیایی خودش را رد کند؟

تجمع به مذاکره‌کننده‌های ما ضربه می‌زند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به تجمع امروز هواداران مقابل ساختمان باشگاه و درخواست برای استعفای او و خلیل‌زاده تصریح کرد: همین الان این تجمع‌ها به مذاکره‌کنندگان با استراماچونی ضربه می‌زند. ما نه مشکلی سر مدت قرار داریم، نه پرداخت پول، بحث بر سر نحوه پرداخت است. این اتفاقات کمکی نمی‌کند و باید شرایط را طوری فراهم کنیم که استراماچونی بازگردد. من پای برگشت استراماچونی ایستاده‌ام. ما طبق نظر استراماچونی تیم را بسته‌ایم و هیچ عقل سلیمی قبول نمی‌کند او برنگردد. تجمع‌ها باعث می‌شود که شرایط مذاکره‌کننده از طرف ما دست بالایی نداشته باشد. هواداران اجازه دهند کسانی که مأمور مذاکره شده‌اند، کارشان را انجام دهند.

به وقتش از استقلال کناره‌گیری می‌کنم

منزوی ادامه داد: کناره‌گیری من هم وقتش می‌رسد. الان شاید عقل حکم می‌کرد که بگوییم دیگر نیستیم، اما وظیفه داریم کار اسپانسرهای قدیمی را به نتیجه برسانیم. من باید این درها را باز می‌کردم که هواداران به جای فحاشی کمک کنند. هوادار بداند اگر استراماچونی برگردد، منابع درآمدی استقلال کور است، پس لازم است که بحث اسپانسرها را به نتیجه برسانیم. در دفتر وزیر نشستیم، گفتند در ویلای لواسان جلسه گذاشته‌اند. با قاطعیت در جلسه هیئت مدیره با وزیر ورزش گفتم که خلیل‌زاده می‌تواند 160 هزار دلار به حساب استراماچونی واریز کند. این هیئت مدیره می‌رود و بعدها درباره آنها قضاوت می‌شود. این کارها را نکنید که باعث خُرد شدن اعصاب ما می‌شود. چرا باید آدم 50، 60 ساله صدایش بلرزد، آنهم در حالی که در جلسه از حق استقلال دفاع می‌کند. داورزنی و انصاری‌فرد، مدیرعامل پرسپولیس می‌توانند شهادت بدهند چطور از حق استقلال دفاع می‌کردم. در فرهنگ استقلال فضای زشت توهین نبود.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها