استیلی: سرمربی قطر بازیکنان ایران را تحسین کرد

سرمربی تیم امید ایران گفت: سانچس فرق تیم فعلی ما با تیم یک ماه پیش را فهمید و امیدهای ایران را تحسین کرد.

استیلی: سرمربی قطر بازیکنان ایران را تحسین کرد

حمید استیلی پس از تساوی تیم امید ایران مقابل قطر که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و نشان داد که بچه‌های ما پس از 40 روزی زمانی که با قطر داشتیم، چقدر پیشرفت کردیم.

وی افزود: هدف ما این بود که بازی رو دررو و قوی و 11 به 11 داشته باشیم. بازیکنان ما خوب بودند و استراتژی بازی که برای ما مهم بود و شکل تیمی خوبی داشتیم. بچه‌ها 80 درصد برنامه ها را خوب اجرا کردند. با شرایط خیلی خوب‌تر باید بازی با ازبکستان را انجام دهیم. فردا ریکاوری داریم و بازیکنانی که بازی نکردند، تمرین می‌کنند. شب عازم تهران می‌شویم، بچه‌ها دو روز تهران هستند و یازدهم عازم تایلند هستیم. درس‌های خوبی از این بازی گرفتیم. شیوه بازی در بخش دفاعی و حمله برای ما مهم بود. بچه‌ها را خوب شناختیم، آخرین فرصت ما بود و باید 23 بازیکن را معرفی کنیم، چند بازیکن از ما جدا می‌شوند و ناچاریم برخی از بازیکنان را در تایلند نداشته باشیم.

وی درباره 9 نفره شدن تیم قطر و اینکه کادرفنی ایران پیشنهاد داد تا دوباره تیم قطر 11 نفره شود، عنوان کرد: برای ما بازی مهم بود، اگر دنبال نتیجه بودیم، 9 نفره بودن حریف باعث می‌شد تا تیم ما مثلا 5 گل بزند، کادر فنی قطر هم از ما به خاطر این موضوع تشکر کرد. اینجا به دنبال روش و شیوه بازی کردن خودمان بودیم. موقعی که 11 نفره بازی می‌کنند ما می‌توانیم ضعف خودمان را بشناسیم. توانستیم تاکتیک پذیری بچه‌ها را ببینیم. شاید حق ما برد بود و از بچه‌ها راضی هستم. باید در بازی‌های بعدی که بازی اصلی ما در تایلند است بهتر باشیم. سانچس سرمربی قطر هم فرق بازی بازیکنان ما را با یک ماه پیش دید و بچه‌های ما را تحسین کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها