پاسخ باشگاه بارسلونا به ویدال

باشگاه بارسلونا پاسخ ادعای هافبک شیلیایی خود را داد.

پاسخ باشگاه بارسلونا به ویدال

آرتورو ویدال علیه باشگاه بارسلونا به سازمان لیگ اسپانیا و اتحادیه فوتبالیست‌های اسپانیا شکایت کرده و دلیل آن هم وصول نشدن پاداش 2.4 میلیون یورویی او بابت یک و فصل و نیم حضورش در نوکمپ بوده است. ویدال که در هفته‌های اخیر بحث علاقه‌مندی باشگاه اینتر به جدب وی مطرح است، در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «ADN» شیلی گفت: «این ناعادلانه است که مطالبه من از سوی باشگاه بارسلونا به رسمیت شناخته نمی‌شود».

باشگاه بارسلونا هم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: این پرونده‌ای منحصر به فرد در تاریخ است؛ مثل اینکه کسی به شما بدهی دارد و به نظرتان قوانین در قبال شما رعایت نشده، سپس پس از 6 ماه بدون هیچگونه هشدار محترمانه که ممکن است در این بین اشتباهی سهوی رخ داده باشد، می‌آیید و درخواست می‌کنید که پول‌تان باید در عرض 24 ساعت پرداخت شود، آن هم در زمانی که رسانه‌ها از علاقه باشگاه دیگری به جذب شما اخباری منتشر کرده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اقدامات آقای ویدال نشان می‌دهد که او مطابق توافقنامه پرداختی‌های خود را به شکلی مسالمت‌آمیز دریافت کرده و حالا بنا به دلایلی نامشخص از دید ما، چنین ادعایی مطرح کرده است. جالب اینجاست که در این 6 ماه ویدال ضرورتی ندیده که در این مورد با ما ارتباطی برقرار کند.

بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی، باشگاه اینتر قصد دارد در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌ رو با ارائه پیشنهادی 12 میلیون یورویی به بارسلونا، آرتورو ویدال را به خدمت بگیرد. کونته سابقه کار با این هافبک شیلیایی را در زمان حضورش در یوونتوس دارد و علاقه زیادی به او دارد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها