مورینیو: حضور در جمع ۴ تیم برتر جاه‌طلبی واقع‌بینانه‌ای است

ژوزه مورینیو تیمش را آماده جدال حساس هفته بیستم لیگ برتر انگلیس کرده است.

مورینیو: حضور در جمع ۴ تیم برتر جاه‌طلبی واقع‌بینانه‌ای است

ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل نوریچ در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از تلاش برای نزدیک شدن بیش از پیش به جمع 4 تیم برتر جدول گفت.

 سرمربی تیم فوتبال تاتنهام در این باره اظهار داشت:  درباره مصدومیت دله آلی نظری ندارم چون  با او صحبت نکرده‌ام.همین اتفاق برای موسی سیسوکو رخ داد اما به علت گرفتگی عضله و خستگی بود. می‌خواهم باور کنم موضوع فقط همین است. دله آلی در 2 فصل اخیر مشکلاتی در همسترینگ خود داشته. امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد.رسیدن به جمع 4  تیم بالای یک جاه طلبی واقع بینانه است. زمانی که به اینجا آمدم، فاصله امتیازی ما با تیم دوم 12 امتیاز بود. در این صورت شما باید اختلاف 12 امتیازی را جبران کنید. چند روز پیش فاصله امتیازی ما برای رسیدن به جمع 4 تیم بالای جدول فقط  3 امتیاز بود. فرصت این را داشتیم که آن را به صفر برسانیم.قرار نیست  ما همه بازی‌ها را برنده شویم و حریفان هم تمام مسابقات خود را ببازند. بسیار دشوار است که اختلاف 6، 7، 9 یا 12 امتیازی را جبران کنید. در حال حاضر فاصله ما با تیم چهارم 3  امتیاز است. آغاز  فصل بعد، داستان متفاوتی خواهد بود.

او در ادامه افزود: اندومبله راست  گفت که اعتماد به نفس ندارد و در بهترین شرایط نیست. امروز اما ما راه‌حل‌هایی داریم. اریک دایر، هری وینکس و اولیور اسکیپ را داریم که یک پسر فوق العاده است و  درحال جنگیدن برای پیشرفت کردن و پیدا کردن جایگاهش در تیم بسر می‌برد. در بازی با برایتون راه حل‌های بیشتری داشتیم و در بازی مقابل نوریچ  این تعداد کمتر خواهد بود. باید ببینیم چه رخ می‌دهد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها