آقای راد! حال سینما، لاکچری‌ها و «نقش‌فروش‌ها» خوب است؟

سعید راد بازیگر سینما اظهار نظر تندی علیه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس داشته و این در حالی است که سرخپوشان هم‌اکنون در صدر جدول حضور دارند!

آقای راد! حال سینما، لاکچری‌ها و «نقش‌فروش‌ها» خوب است؟

در فاصله کمتر از دو ساعت، سعید راد بازیگر سینما دو مصاحبه علیه کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انجام داد. او که روز گذشته برای تماشای دیدار پرسپولیس و نساجی به ورزشگاه آزادی رفته بود، یک بار پیش از بازی و یک بار هم پس از برتری یک بر صفر سرخپوشان با ادبیاتی تند هرآنچه دلش خواست نثار سرمربی آرژانتینی پرسپولیس کرد. او کالدرون را دیکتاتور خواند و گفت که زور می‌گوید، بی‌تربیت است، شلوغ‌کاری می‌کند و مربی خوبی هم نیست!

این بازیگر سینما که نمی‌دانیم دوره مربیگری را در کدام کشور گذرانده به همین راحتی علیه فردی صحبت کرد که تیمش اکنون صدرنشین لیگ برتر است و حتی اگر سپاهان امروز بازی عقب‌افتاده‌اش را ببرد باز هم تیم کالدرون در رده دوم جدول قرار خواهد گرفت، با این حال ظاهراً از نظر اهالی سینما جایی بالاتر از صدر جدول وجود دارد که سعید راد این‌گونه برآشفته شده است.

قصد این نوشته دفاع از کالدرون یا پرسپولیس نیست چرا که رفتارهای او و بازی‌های پرسپولیس جای نقد جدی دارد، مقصود؛ دخالت‌ها و اظهارنظرهای بی‌ارتباطی است که از سوی افراد مختلف صورت می‌گیرد. ما ایرانی‌ها عادت کرده‌ایم در کاری که در آن تخصص لازم را نداریم صحبت کنیم و در این راه اظهار نظرهای فنی هم انجام می‌دهیم! آیا بهتر نیست سعید راد به‌عنوان یک پیشکسوت بازیگری رویه بهتری در پیش بگیرد و از ادبیات بهتری استفاده کند تا آنهایی که راد را به‌چشم الگو می‌بینند، چیزی از او یاد بگیرند؟

کالدرون، خوب یا بد، امروز پرسپولیس را صدرنشین کرده و همین موضوع انتقادهای راد را زیر سؤال می‌برد. ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم نوه سعید راد، یعنی آدام همتی در پرسپولیس حضور دارد و از سوی کالدرون به‌بازی گرفته نمی‌شود. حتی اگر سعید راد به‌خاطر بازی نکردن نوه‌اش این‌گونه حرف نزده باشد و هدفش از انتقادها چیز دیگری باشد، این‌گونه تداعی می‌شود که او به این دلیل لب به انتقاد گشوده است.

آقای راد! ممنون می‌شویم از اتفاقات و زورگویی‌هایی که در سینما وجود دارد هم حرف بزنید. ممنون می‌شویم از نقش‌های خریدنی در سینمای ایران صحبت کنید و بگویید نقش‌فروشی چه بر سر سینمای ایران آورده است. ممنون می‌شویم از کارگردان‌ها و بازیگرانی که «این‌کاره» نیستند هم صحبت کنید. از اتفاقات بد سینما هم حرف بزنید و بگویید؛ آیا در سینما جایی بالاتر از رتبه اول وجود دارد؟ از سریال لاکچری «دل» برایمان بگویید که سبک زندگی در این فیلم فرسنگ‌ها با مردمی که دیروز کنارتان در ورزشگاه آزادی حضور داشتند، فاصله دارد. لابد برای لاکچری‌ها جایی بالاتر از رده اول وجود دارد که ما مردم عادی آن را درک نمی‌کنیم. راستی آقای راد! حال سینما و بازیگرانش خوب است؟

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها