ترابی: در مورد مسائل مالی صحبتی ندارم

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: امروز نتوانستم گل بزنم، مهم سه امتیاز بازی بود.

ترابی: در مورد مسائل مالی صحبتی ندارم

مهدی ترابی پس از برتری پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر مقابل نساجی در دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: ما وقتی 10 نفره شدیم یک مقدار کار سخت‌تر شد و باز هم دیدید که 9 نفره بازی را دنبال کردیم و ما امروز همه تلاشمان را کردیم اما متأسفانه در نیمه دوم ده نفره شدیم. به سه امتیاز بازی امروز که خیلی برای ما مهم بود رسیدیم و بعد از تعطیلات با یک تیم بهتر وارد مسابقات می‌شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که بازی امروز چطور بود، تصریح کرد: بازی خیلی خوبی بود اما در پایان نیمه دوم کار خیلی سخت شد و در پایان بازی ما 9 نفره کار را پیگیری می‌کردیم. 

ترابی در پاسخ به این سوال که عملکرد داوری امروز چطور بود، گفت: داوری به نظرم مشکل خاصی نداشت به جز آن چند صحنه ریزی که رخ داد در مجموع فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی در داوری رخ داد. 

ترابی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس تا انتهای فصل با همین قدرت بازی خواهد کرد، اظهار داشت: بله، پرسپولیس قطعا با این هوادارانی که دارد مدعی قهرمانی است، امیدواریم که در پایان فصل دل هواداران را شاد کنیم. 

ترابی در پاسخ به این سؤال که امروز آمدید یکی از همان گلهای معروف بزنید اما حقیقی توپ را گرفت، توضیح داد: این بازی قسمت نشد، اما مهم سه امتیاز بازی بود که به دست آوردیم و در ادامه نیم‌فصل این روند را باید ادامه بدهیم. 

وی در واکنش به این سؤال که آیا در مورد مشکلات مالی صحبت می‌کنید یا خیر، گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم و بچه‌ها بیشتر صحبت می‌کنند و من صحبتی ندارم. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها