مهاجری: حقمان مقابل پرسپولیس باخت نبود

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:نمی خواهم گلایه کنم ولی روزی که بازی ما با پرسپولیس کنسل شد بازیکنان ما کامل بودند.

مهاجری: حقمان مقابل پرسپولیس باخت نبود

رضا مهاجری بعد از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: به پرسپولیس تبریک می گویم، در این بازی حق مان باخت نبود آنها بردن را بلد بودند ولی ما بلد نبودیم. دو سه آیتم هست.

وی افزود: نمی خواهم گلایه کنم ولی روزی که بازی ما با پرسپولیس کنسل شد بازیکنان ما کامل بودند. آن روزی که بازی لغو شد شاخص آلودگی چند بود امروز شاخص آلودگی چند بوده است؟ همکاری خوب با تیم امید داشتیم ولی از نظر تعویض به مشکل خوردیم. بازیکنان پرسپولیس خوب عمل کردند ولی بازیکنان ما دقت کافی را نداشتند و در روزی که مستحق باخت نبودیم باختیم. تغییر سیستم دادیم تا پرسپولیس را بیشتر تحت فشار قرار بدهیم که این طور هم شد. پرپسولیس بازیکنان ملی پوش دارد و در خانه خودش بازی کرد. هواداران ما هم برایمان سنگ تمام گذاشتند. 

وی افزود: امیدوارم شرایط تیم نساجی به گونه‌ای رقم بخورد که در شأن شخصیت تیم و شهر و استان ما باشد. به تیم داوری مسابقه هم خسته نباشید می‌گویم،  داوری مشکلی نداشت.

سرمربی نساجی در مورد اینکه چرا از انجام یک تعویض خود پشیمان شد، گفت:‌ ما می‌خواستیم یکی دیگر را به میدان بیاورم که توان عبور از بازیکنان پرسپولیس داشت اما ناهماهنگی در کارت بازیکن و شماره پیراهنش باعث شد که نتوانیم او را به میدان بیاوریم.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها