حرف‌های استراماچونی منطقی نیست

حرف‌های استراماچونی منطقی نیست

حرف‌های استراماچونی منطقی نیست

رضا رجبی  اظهار داشت: آنقدر اخبار ضد و نقیض در باره استراماچونی دیدیم و شنیدیم و خواندیم که واقعاً حوصله مان سر رفت. این وسط نمی‌دانیم چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ. دود این اختلافات در چشم استقلال و هوادارانش می رود و این دعواها باعث می شود این فصل هم تیم نتیجه نگیرد.

مربی سابق آبی پوشان گفت: اگر ادعای استراماچونی درست باشد که می‌گوید در استقلال عده‌ای هستند که نمی خواهند او به تهران بیاید، می‌تواند خیلی راحت یک بلیت هواپیما بگیرد بیاید اینجا و کارش را شروع کند. این حرف خیلی منطقی به نظر نمی رسد.

رجبی گفت: من مدیران استقلال را بدون عیب نمی‌دانم و از نظر من سوء مدیریت آنها باعث شده کار به اینجا بکشد، اما استراماچونی هم در کارش مشکلاتی دارد. او بدترین زمان را برای رفتن از ایران انتخاب کرد و بدترین شیوه را برای ادامه مذاکرات در پیش گرفت. اگر ادعای مسئولان استقلال درست باشد و او همه پولش را پیش خواسته باشد که این نقطه تاریکی در کارنامه استراماچونی است و اگر این ادعا صحت نداشته باشد، پس چرا او به ایران بر نمی‌گردد؟

پیشکسوت آبی پوشان گفت: این زمان است که به ضرر استقلال در حرکت است و در این میان مدیران باشگاه و خود استراماچونی مقصرند. به عنوان پیشکسوت باشگاه می گویم همه این اتفاقات به تیم ضربات مهلکی می‌زند.

وی در خصوص دوران بعد از استراماچونی گفت: قطعاً کار برای مربی بعد از استراماچونی سخت خواهد بود چون مردم به دشواری او را بپذیرند. اما آنچه که به اندازه تعیین تکلیف مربی مهم است، تقویت تیم برای نیم فصل دوم است که متاسفانه به نظر می رسد این موضوع دغدغه اصلی مدیران باشگاه نیست.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها