تلاش نفت مسجد سلیمان برای حفظ تارتار و مکانی

مدافع جدا شده نفت مسجد سلیمان مورد توجه سرمربی تیم سپاهان قرار دارد.

تلاش نفت مسجد سلیمان برای حفظ تارتار و مکانی

تیم نفت مسجدسلیمان در روزها اخیر دچار مشکلات زیادی شده است اعلام جدایی مهدی تارتار علاوه بر اینکه نیمکت تیم را با چالش جدی روبه‌رو کرده تبعات دیگری مانند جدایی چند بازیکن تأثیرگذار را در پی داشته است.

در بین بازیکنانی که خواهان جدایی از تیم نفت مسجدسلیمان هستند محمد طیبی توانسته با گرفتن برگه فسخ قرارداد خودش به صورت قطعی از طلایی‌پوشان مسجدسلیمان خداحافظی کند و این مدافع با تجربه این موضوع را با انتشار متنی در فضای مجازی تأیید کرده است.

در مورد مقصد بعدی طیبی گمانه‌زنی‌های زیادی می‌شود اما به نظر می‌رسد مذاکره و حضور او در تیم سپاهان اصفهان جدی‌تر از گزینه‌های دیگر باشد. 

براساس پیگیری‌های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس مشخص شد که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان به جذب محمد طیبی علاقه‌مند است و به همین خاطر این بازیکن نگاهی ویژه به مدعی اصفهانی لیگ برتر دارد.

مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این خصوص اظهار داشت: محمد طیبی با توجه به نبود مهدی تارتار و خلا سرمربی نامه فسخ قراردادش را گرفت و از جمع ما جدا شد اما برای نگه داشتن سوشا مکانی در تلاشیم و سعی داریم او را در نفت مسجدسلیمان نگه داریم. 

وی در مورد تعیین سرنوشت سرمربی تیم عنوان کرد:‌ سرمربی ما همچنان مهدی تارتار است. در حال حاضر گزینه اول، دوم و سوم ما خود تارتار است و بحثی در مورد گزینه‌های دیگر نشده است. فعلاً‌ در حال تلاش و پیگیری برای بازگرداندن او به روی نیمکت تیم هستیم.

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها