کمالوند: ۳ جای خالی در لیست‌مان داریم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: در لیست مان ۳ جای خالی دیگر داریم.

کمالوند: ۳ جای خالی در لیست‌مان داریم

فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره اردوی سرعین و دیدار تدارکاتی که روز جمعه بین تیم‌های ماشین‌سازی و پارس جنوبی  در تبریز برگزار می‌شود، اظهار داشت:  تشکر می‌کنم از دوستانمان در باشگاه ماشین سازی و تراکتورسازی که هم محلی را برای اقامت ما و هم زمینی را برای انجام تمرینات ما  تدارک دیدند و یک بازی تدارکاتی فردا با ماشین‌سازی داریم که فکر می‌کنم می‌توانیم بازیکنان را در آن محک بزنیم.

کمالوند درباره نقل و انتقالات تیمش تصریح کرد: تا به حال ۱۵ بازیکن بزرگسال و  ۹ بازیکن زیر ۲۳ به تیم اضافه شده است و ۳ جای خالی دیگر در لیست مان داریم. هم در تهران و هم در سرعین از بازیکنان دیگری نیز تست گرفتیم، اما هنوز برای پست دروازه‌بان، دفاع وسط و مهاجم به بازیکن جدید نیاز داریم که هنوز موفق به پیدا کردن گزینه‌ی مد نظر نرسیدیم. با یکی، ۲ بازیکن دیگر نیز در حال مذاکره هستیم و تا پایان هفته به نتیجه خواهیم رسید.

او درباره بازی‌های تدارکاتی دیگر بیان کرد: یک بازی تدارکاتی دیگر را دوشنبه با تیم فوتبال شهرداری سرعین در این شهر برگزار خواهیم کرد و سه‌شنبه به تهران برمی‌گردیم و چهارشنبه عازم شیراز می‌شویم تا در تورنمنت چهارجانبه در این شهر شرکت کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها