برهانی: درخواست استراماچونی منطقی نیست

آرش برهانی، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد مسئولان این باشگاه با رفتار خود باعث بی‌اعتمادی آندره‌آ استراماچونی شده‌اند.

برهانی: درخواست استراماچونی منطقی نیست

آرش برهانی  درباره اتفاقات روزهای اخیر و چالش‌هایی که میان مسئولان استقلال و استراماچونی ایجاد شده است، گفت: من در مجموع حق را به استراماچونی می‌دهم. در فوتبال حرفه‌ای قرار نیست با وعده و وعید و کوتاه آمدن مشکلات را حل کرد. استراماچونی هم یک مربی حرفه‌ای است و با اتفاقاتی که در این چند ماه رخ داد، کاسه صبر این مربی لبریز شد. سرمربی تیمی مثل استقلال فقط باید به فکر مسائل فنی باشد نه اینکه با دغدغه زمین تمرین، بحران مالی، پرداخت دستمزد، نداشتن مترجم و ... مواجه شود.

وی ادامه داد: اینکه می‌گویند استقلال نباید کوچک شود حرف درستی است، ولی باید دید چه اتفاقاتی رخ داد که تیم به اینجا رسید و چنین مشکلاتی ایجاد شد. یک تیم بزرگ نیاز به تفکر بزرگ و پشتیبانی بزرگ دارد و باید دید چه افردای باعث شدند تا استقلال با چنین وضعیتی مواجه شود. کاش این اختلاف‌ها رسانه‌ای نمی‌شد و استراماچونی هم خیلی زود برمی‌گشت، ولی متأسفانه همه چیز به رسانه‌ها کشیده شد.

برهانی در پاسخ به این پرسش که «در صورت عدم بازگشت استراماچونی، کدام گزینه برای استقلال مناسب است؟»، خاطرنشان کرد: من دوست ندارم به عدم بازگشت استراماچونی فکر کنم و امیدوارم که این مربی برگردد. او تفکرات خودش را در تیم جا انداخته و اگر فرد دیگری بیاید خیلی سخت است که این شرایط را ادامه دهد. 

پیشکسوت استقلال در واکنش به اینکه برخی معتقدند درخواست استراماچونی برای پرداخت کامل دستمزدش منطقی نیست، گفت: بله، این درخواست نمی‌تواند منطقی باشد، ولی باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ داد که کار به اینجا کشید. در این مدت برخی اتفاقات رخ داد که برای استراماچونی بی‌اعتمادی به وجود آوردند و حالا او هم برخی شروط را تعیین کرده است. البته من شنیده‌ام که او درخواست کرده که این پول در یک حساب مطمئن به‌عنوان سپرده حفظ شود تا دغدغه ای نداشته باشد. امیدوارم که در نهایت این مشکلات حل شود و استراماچونی به استقلال برگردد.

برهانی در پایان تصریح کرد: بحث عدم پرداخت حق و حقوق بازیکنان هم تبدیل به یک معضل بزرگ شده است و این موضوع هم می‌تواند استقلال را با چالش دیگری مواجه کند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها