ناامیدی کالدرون از باشگاه پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درحالی که روز گذشته با مدیرعامل باشگاه جلسه داشت، امروز در صفحه شخصی خود مواضعی جدید را منتشر کرد.

ناامیدی کالدرون از باشگاه پرسپولیس

بعد از صحبت های انتقادی گابریل کالدرون در برنامه تلویزیونی که دوشنبه شب پخش شد و انتقاد از عدم دریافت مطالباتش، تا روز جمعه به پرسپولیس فرصت داد تا قسط های عقب افتاده و قسط دوم قراردادش را پرداخت کنند. در همین راستا، وی روز گذشته جلسه ای با محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه برگزار کرد.

طبق اخباری که در خروجی رسانه رسمی پرسپولیس قرار گرفت، این باشگاه بابت تهیه بلیت سفر کالدرون و دستیارانش اقدام لازم را انجام داده است. بر این اساس، به نظر می رسید بابت مطالبات و پاداش کادر فنی هم صحبت ها انجام و توافقات حاصل شده است اما امروز کالدرون با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نشان داد گلایه‌ها سر جای خود باقی است. ظاهرا اراده ای در باشگاه برای حل شدن وضعیت مالی سرمربی این تیم وجود ندارد. 

با توجه به این پست، به نظر می رسد مدیرعامل باشگاه حرف های امیدوارکننده ای به سرمربی سرخپوشان نزده است. البته جای سوال است که چرا کالدرون امروز این واکنش را در صفحه شخصی خود نشان داده است. در متن انگلیسی این پست آمده که از رفتار باشگاه ناامید شدم اما در پیام فارسی آن نوشته شده که از باشگاه ناراحتم.

پرسشی که این روزها باید از محمدحسن انصاری فرد پرسید این است که خبرهای خوبی که وعده اش را داده بود، چه شد؟

او در تاریخ 9 آبان سال جاری در مصاحبه ای عنوان کرد: پیشنهادها، طرح‌ها و نتایج مذاکره‌ها را در جلسه با هیئت مدیره مطرح کردیم و این موارد مورد بررسی و تایید قرار گرفت. حالا می‌توانیم بگوییم اتفاقات خوبی در راه است و این نوید را می‌دهیم که در پی توافق با یک اسپانسر جدید و قوی دیگر، درآمد‌ها افزایش خواهد یافت. همانطور که پیش از این گفتیم، نیاز داریم درآمد‌ها را افزایش بدهیم و میزان درآمد‌های قبلی برای هزینه‌های باشگاه کافی نخواهد بود.

وی افزود: با ایرانسل قرارداد داریم و این قرارداد که مربوط به گذشته است، تا سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. البته همکاری و تعامل خوبی با آن‌ها داریم، ولی مجموعه‌های دیگری هم به ما اضافه می‌شوند و شرایط افزایش درآمد باشگاه مهیا می‌شود. نوید اتفاقات خوبی را می‌دهیم که در همکاری با یک مجموعه قوی دیگر به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، طبق این صحبت ها پرسپولیس نباید به چنین چالشی برخورد می کرد اما اینکه سرمربی هنوز اقناع نشده، نشان می دهد خبرهای خوبی در راه نیست. 

این باشگاه با مشکلات مالی روبرو است. انتصاب شخصی ناشناس به عنوان معاون اقتصادی، چه آورده ای برای پرسپولیس داشته است؟ طرح کمک از هواداران، همان طرحی نیست که طاهری مدیرعامل پیشین هم آن را اجرایی کرد و با انتقادهای زیادی روبرو شد؟ آیا این اقدام را می توان طرح جدید و به روز برای حل مشکلات عدیده مالی پرسپولیس نامید؟ 

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها