حمایت سرمربی تیم ملی جوانان از کادر فنی تیم امید

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران برای اعضای تیم ملی امید موفقیت کرد.

حمایت سرمربی تیم ملی جوانان از کادر فنی تیم امید

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سید سیروس پورموسوی در خصوص شرایط تیم ملی امید گفت: ابتدا خسته نباشید می‌گویم به دوستان خوب خودم در کادر فنی این تیم و عزیزانی که می دانم از بهترین ها هستند و ترکیب بسیار خوبی را در کنار هم شکل داده اند. امیدوارم جمع این عزیزان بتواند اتفاق بزرگی را رقم بزند و در مسابقات انتخابی المپیک موفق باشد. هرچند کار بسیار سخت و بزرگی در پیش داریم و حریفانی قدرتمند در یک گروه بسیار نزدیک اما بچه های ما با اراده و تلاش همیشه توانسته اند در شرایط سخت اتفاقات بزرگی را رقم بزنند.

پورموسوی اضافه کرد:با توجه به مصاحبه هایی که از بچه های تیم امید دیده‌ام باید بگویم احساس می کنم جو صمیمی و آرامش خوبی در تیم حاکم است و کادر فنی توانسته تیم را بسیار یکدل آماده حضور در رقابت ها کند. این اتحاد و همدلی یک فاکتور بسیار مهم است که می تواند باعث موفقیت شود. البته این اولین اردوی کامل تیم امید با حضور همه نفرات است و کار آقای استیلی و دستیارانش سخت خواهد بود. با این وجود بچه های تیم امید شایستگی خودشان را در لیگ به خوبی نشان داده اند و امیدواریم همین عملکرد را در مسابقات بین المللی هم به خوبی داشته باشند.

وی در پایان گفت:دعای خیر همه مردم ایران پشت سر اعضای این تیم است و تردید ندارم این بچه ها با درایت و هدایت هوشمندانه کادر فنی می توانند فراتر از انتظار ظاهر شوند و اتفاقات بزرگی را رقم بزنند. باید حمایت از این تیم تا آخرین روز به شکل کامل ادامه داشته باشد و با امید و اعتماد بنفس وارد بازی ها شویم. فراموش نکنیم بچه های امروز تیم امید ستون های تیم ملی فردای فوتبال ایران را شکل می دهند و مهره هایی بسیار توانمند و تاثیرگذار هستند.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها