کریسیتو: زنیت در لیگ قهرمانان شایسته صعود بود

بازیکن پیشین یوونتوس و زنیت صحبت‌های جدیدی درباره حذف یاران سردار آزمون از لیگ قهرمانان اروپا و آینده فوتبالی‌اش بیان کرد.

کریسیتو: زنیت در لیگ قهرمانان شایسته صعود بود

به نقل از ITASportPress ایتالیا، دومنیکو کریسیتو درباره حذف ناباورانه زنیت سن‌پترزبورگ از لیگ قهرمانان اروپا و  عدم راهیابی به لیگ اروپا گفت: معتقدم زنیت شایسته صعود در لیگ قهرمانان اروپا با وجود کسب 7 امتیاز بود. شکست برابر بنفیکای پرتغال این رویا را را بر باد داد. در لیگ برتر روسیه تیم زنیت در آستانه کسب هفتمین جام قهرمانی‌اش است و از این بابت خوشحالم. همیشه بازی‌های زنیت را دنبال می‌کنم. دوران 8 ساله حضورم در زنیت سن‌‌پترزبورگ خاطره‌های زیاد بسیار خوبی برای من به یادگار گذاشت.

این مدافع کنونی تیم جنوای ایتالیا که در سال‌های 2011 تا 2018 میلادی بازیکن تیم زنیت سن‌پترزبورگ بود افزود: بازی در لیگ برتر روسیه و تیم زنیت برای من تجربه عالی و دوره بسیار خوشایندی بود. با این وجود اکنون دیگر به فوتبال روسیه باز نمی‌گردم و می‌خواهم تا پایان دوران فوتبال در ایتالیا بمانم.

دومنیکو کریسیتو که در سال‌های 2004 تا 2009 میلادی یکی از بازیکنان تیم یوونتوس بود در خاتمه اظهار داشت: اگر زنیت بتواند به دومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر روسیه دست یابد شاید سریال قهرمانی‌های این تیم شکل بگیرد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها