تراکتوری‌ها در رویای کهکشانی شدن

تیم فوتبال تراکتور به دنبال جذب بازیکنان مورد نیاز خود در خط دفاع و حمله است.

تراکتوری‌ها در رویای کهکشانی شدن

تیم فوتبال تراکتور تبریز  بدون مدیرعامل و سرمربی فعالیت خود را برای جذب بازیکن برای نیم فصل دوم آغاز کرده اند و  قصد دارند با حمایت زنوزی مالک متمول خود یک تیم کهکشانی درست کنند.  

با توجه به اینکه سرخپوشان تبریزی در خطوط دفاع و حمله  با مشکلاتی مواجه هستند و بازیکنان این تیم نتوانستند رضایت کادر فنی را جلب کنند به همین علت مسئولان تراکتور قصد دارند بازیکنان مورد نیاز  را به خدمت بگیرند تا کمبود‌های خود را جبران کنند.  

طبق اعلام سهرابی سرپرست باشگاه تراکتور، جذب بازیکنان داخلی  اولویت اصلی این تیم تبریزی در نقل و انتقالات زمستانی است و در صورت به توافق نرسیدن با گزینه‌های مدنظر داخلی با بازیکنان خارجی مذاکره می‌کنند.  

شنیده می‌شود دانیال اسماعیلی فر، وحید محمد زاده، میلاد باقری و ادواردو دوسانتوس گزینه‌های مدنظر تراکتور در خط دفاع هستند. البته باشگاه تراکتور برای جذب اسماعیلی فر دست به کار شده  و پیشنهاد خود را به باشگاه ذوب آهن داده است، اما ذوبی‌ها هنوز پاسخی ندادند.  

علاوه بر این تیم تراکتور با در اختیار داشتن کوین فورچونه مهاجم گران قیمت خود به دنبال جذب فوروارد است چرا که این مهاجم فرانسوی نتوانسته انتظارات را برآورده کند و تنها یک گل زده است. این تیم تبریزی در ابتدای فعالیت نقل و انتقالاتی خود  با علی سبحانی مهاجم تیم ملی جوانان قرارداد ۵ ساله منعقد کرد.  

همچنین بازیکنانی همانند شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر،   آرمان رمضانی و نیل یداللهی بازیکن ایرانی- ایرلندی گزینه‌های تراکتور در خط حمله هستند.  

شنیده می شود باشگاه تراکتور با بازیکنان مدنظرش به توافق ابتدایی دست یافته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قراردادشان را تا چند روز دیگر منعقد می کند. 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها