دفاع تمام قد پیشکسوت پرسپولیس از کالدرون

یشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید درباره اختلاف نظر کالدرون و بیرانوند، باید به تصمیم سرمربی سرخ‌پوشان احترام گذاشت.

دفاع تمام قد پیشکسوت پرسپولیس از کالدرون

جواد منافی درباره پیروزی دو بر صفر پرسپولیس برابر شهرداری ماهشهر، اظهار کرد:

در نیمه نخست بازی متعادلی از هر دو تیم شاهد بودیم. باید بپذیریم که حریف به زمین آمده بود تا با انجام یک بازی دفاعی، از پرسپولیس نتیجه بگیرد. در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و پرسپولیس با انجام یک بازی هجومی به گل رسید. وقتی تیمی مثل شهرداری ماهشهر به دنبال دفاع است، گل زدن به این تیم‌ها بسیار دشوار می‌شود. به همین هرچه از زمان بازی می‌گذشت کار سخت می‌شد اما باز خوب است که پرسپولیس توانست در نیمه دوم به گل برسد و کار به وقت اضافه نکشید.

جواد منافی در ادامه درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس با چاشنی شانس در برخی بازی‌ها پیروز می‌شود، گفت:

گاهی تیمی خوب و چشم‌نواز بازی می‌کند اما نتیجه نمی‌گیرد و می‌گویند چرا نتیجه نمی‌گیرید. گاهی هم تیم خوب و چشم‌نواز بازی نمی‌کند اما نتیجه می‌گیرد که می‌گویند چرا زیبا بازی نمی‌کنید. به اعتقاد من کسب سه امتیاز بسیار اهمیت دارد و تیم باید طوری بازی کند که نتیجه بگیرد. تفاوتی ندارد چه کسی گل می‌زند. مهم این است که تیم به گل برسد و در نهایت پیروز میدان باشد. پرسپولیس هم هیمن‌گونه بازی می‌کند و بردهایی که به دست می‌آورد، شانسی نیست.

جواد منافی در ادامه درباره حواشی اخیر ایجاد شده میان کالدرون و علیرضا بیرانوند هم گفت:

همه می‌دانند بیرانوند دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و ایران است و اکنون بهترین دروازه‌بان آسیا محسوب می‌شود اما با این حال گاهی سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد یک بازیکن نیمکت نشین باشد و بازیکن هم باید احترام بگذارد. ما در محل تمرین پرسپولیس حضور نداریم که دقیقا بدانیم چه اتفاقاتی میان کالدرون و بیرانوند رخ داده و به همین خاطر باید همه حق را به سرمربی تیم بدهیم چون او است که تصمیم می‌گیرد چه بازیکنی وارد زمین شود. همه بازیکنان هم باید به تصمیم سرمربی تیم احترام بگذارند.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها