گل‌محمدی: تعویق بازی به ضرر ما شد

سرمربی تیم شهر خودرو مشهد گفت: تعویق بازی تراکتور با شهرخودرو به ضرر ما شده و در آن مقطع ما در وضعیت بهتری قرار داشتیم.

گل‌محمدی: تعویق بازی به ضرر ما شد

یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک بازی خیلی حساس در پیش داریم و در این نیم فصلی که بازی کردیم که مهمترین بازی نیم فصل ما مقابل تراکتور است و هر 2 تیم به دنبال کسب 3 امتیاز است و این می‌تواند بازی را جذاب کند و با توجه به داشته‌هایی که هر 2 تیم دارند، بازی خوبی را فردا شاهد خواهیم بود.

وی گفت: به تیم تراکتور احترام زیادی قائل هستیم و آقای الهامی سرمربی جدید تیم تغییرات زیادی را ایجاد کرده که روند بازی و نتایجش در تراکتور مشهود است.

گل‌محمدی گفت: ما فرصت چندانی برای تمرین نداشتیم و‌ تنها 3 جلسه فرصت داشتیم که 2 جلسه را به ریکاوری اختصاص داده و تنها یک جلسه تاکتیکی داشتیم و آماده هستیم بازی خوبی را برای تراکتور در حضور تماشاگران پرشور این تیم برگزار کنیم.

وی گفت: بازیکن محرومی نداریم و یک بازیکن به تیم ملی امید داریم.

گل محمدی گفت: چیزی که از تراکتور دیدیم روند رو به رشد این تیم است و بازی خوبی را انجام داده و برای پیروزی برابر ما به بازی میدان خواهند آمد و ما هم برای 3 امتیاز به تبریز آمدیم و حریف دست و پا بسته ای در تبریز نخواهیم بود.

سرمربی تیم شهر خودرو مشهد گفت: تعویق بازی به ضرر ما شد، ما در روند مسابقات و کسب نتایج خوب قرار داشتیم و تراکتور هم در آن مقطع در کسب نتایج مشکل داشت و در مورد آقای الهامی هم شناخت خوبی دارم.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها