یک ایرانی، زلاتان را می‌خرد

سرمربی جدید تیم فوتبال اورتون تصمیم دارد ستاره فوتبال سوئد را به این تیم دعوت کند.

یک ایرانی، زلاتان را می‌خرد

کارلو آنچلوتی که روز گذشته به عنوان سرمربی جدید اورتون انتخاب و امروز مراسم معارفه اش برگزار شد، تصمیم دارد زلاتان ابراهیمویچ را به این تیم بیاورد.

به گفته آنچلوتی، زلاتان ابراهیموویچ از پیوستن به اورتون استقبال می‌کند. سرمربی جدید اورتون آماده تماس با مهاجم کهنه کاری است که او قبلاً در پاری سن ژرمن با کار کرده بود.

کارلو آنچلوتی گفت، ممکن است قبل از بازشدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه، به "دوست خوب" خود زلاتان ابراهیموویچ فراخوان دهد و این مهاجم اگر بخواهد می‌تواند به اورتون بیاید.

این مهاجم ۳۸ ساله پس از پایان همکاری خود با لس آنجلس گلکسی می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به باشگاه جدید منتقل شود. او در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۲ تحت نظر آنچلوتی در PSG کار کرده است.

ابراهیموویچ ماه گذشته پیشنهادی برای بازگشت به آث میلان دریافت کرد، اما با توجه به اینکه هنوز توافقی صورت نگرفته است، سرمربی جدید اورتون می‌تواند در این مرحله وارد عمل شود و او را به خدمت بگیرد.

آنچلوتی در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود پس از امضای قرارداد چهار و نیم ساله اش با گودیسون پارک، گفت: "زلاتان ابراهیموویچ دوست خوب من است. خوشبختانه من بازیکنان بسیار خوبی را تمرین داده ام. ابراهیموویچ دوره بازی خود را در ایالات متحده به پایان رسانده و نمی‌دانم چه فکری در سر دارد.  باید با او تماس بگیرم، شاید با او تماس بگیرم. اگر می‌خواهد به لیورپول بیاید تا لذت ببرد، می‌تواند بیاید. "

مالک باشگاه اورتون،اردوان فرهاد مشیری (زاده ۱۸ مه ۱۹۵۵ - ایران)، تاجر و سرمایه‌دار ایرانی-انگلیسی است. مشیری سهام‌دار تعدادی شرکت فولاد و انرژی در بریتانیا و روسیه نیز است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها