شجاعی: اگر تیم کامل نمی‌شد اردوی قطر مفید نبود

بازیکن تیم ملی فوتبال امید ایران با اشاره به امکانات ایده آل اردوی قطر گفت: اگر تیم کامل نمی شد فکر می کنم برگزاری این اردو نمی توانست مفید باشد اما خوشبختانه همه در کنار هم هستیم و همین مسئله موجب آرامش بچه ها شده است.

شجاعی: اگر تیم کامل نمی‌شد اردوی قطر مفید نبود

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی شجاعی با بیان این موضوع اظهار داشت:خوشبختانه شرایط بسیار خوبی در قطر داریم. زمین چمن بسیار خوب و با کیفیت ، هتل مناسب و همه شرایطی که برای برگزاری یک اردو لازم است. به هر حال قطر یکی از مجهزترین کشورهای جهان در زمینه امکانات کمپ های تمرینی است و بسیاری از تیم های معتبر ملی و باشگاهی جهان در این کشور اردو می زنند. ما هم خوشحالیم که شرایط برای برگزاری اردو در اینجا فراهم شده و تلاش می کنیم به بهترین شکل از این فرصت استفاده کنیم.

شجاعی اضافه کرد:یکی از اتفاقات امیدوار کننده اضافه شدن سایر بچه ها و تکمیل شدن جمع ما بود. اگر تیم کامل نمی شد فکر می کنم برگزاری این اردو نمی توانست مفید باشد اما خوشبختانه همه در کنار هم هستیم و همین مسئله موجب آرامش بچه ها شده و روحیه تیم را بالا برده است. فکر می کنم اعضای کادر فنی هم از این شرایط رضایت کامل دارند. وقتی تیم کامل می شود جدیت تمرینات هم بیشتر است و این مسئله مهمی برای همه ماست.

وی در خصوص آخرین شرایط خودش اظهار داشت:مصدومیت مختصری داشتم که خوشبختانه رو به بهبودی است و در کنار سایر بچه ها تمرین می کنم. انگیزه و روحیه اعضای تیم باعث شده فشار تمرینات را به خوبی تحمل کنیم و تلاش می کنیم در همین اردو به بالاترین سطح آمادگی ممکن برسیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها