استراحت کالدرون به ستاره‌های پرسپولیس

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس درصدد است تا به ستاره‌های تیمش استراحت دهد.

استراحت کالدرون به ستاره‌های پرسپولیس

در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس و شهرداری ماهشهر باید در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم بروند. این دیدار قرار است ساعت ۱۵ برگزار شود.

سرخ‌ها برای این دیدار مصدوم و محرومی نخواهند داشت، اما کالدرون درصدد است تا به برخی از بازیکنان استراحت دهد تا آن‌ها برای دیدار با نساجی آماده شوند.  

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی و ... بازیکنانی هستند که با نظر سرمربی آرژانتینی استراحت خواهند کرد تا رادوشوویچ، سید جلال حسینی و سیامک نعمتی بازی کنند.

همچنین با اعلام کمیته داوران، موعود بنیادی فر داور این بازی است. این داور برای سرخ‌ها خوش یمن است، زیرا پرسپولیسی‌ها با قضاوت او در بازی هفته چهارم موفق به شکست دادن استقلال شدند.

در آن بازی بنیادی فر برای آبی‌ها پنالتی گرفت، اما گل نشد و در ادامه مهدی عبدی گلزنی کرد تا سرخ‌ها با قضاوت این داور به برد دست یابند.

پرسپولیسی‌ها با پیروزی در این بازی به نیمه نهایی صعود می‌کنند و باید منتظر حریف شان باشند. قهرمان جام حذفی به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند و به همین دلیل تیم‌ها تلاش می‌کنند تا به پیروزی برسند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها