فونسکا: بازی خوبی مقابل فیورنتینا ارائه کردیم

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رم با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل بنفش‌پوشان فلورانس، معتفد است تیمش می‌تواند در کنترل توپ بهتر عمل کند.

فونسکا: بازی خوبی مقابل فیورنتینا ارائه کردیم

پائولو فونسکا که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (جمعه) در چارچوب هفته هفدهم سری A ایتالیا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی با ارائه یک بازی حساب‌شده با نتیجه 4 بر یک میزبان خود، فیورنتینا را در هم کوبید، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا»، گفت: باید بگویم که از عملکرد بازیکنانم خیلی راضی هستم. این پیروزی مهمی بود. ما خودمان را به خوبی برای این بازی آماده کرده بودیم و دقیقاً همان کارهایی را کردیم که برایش برنامه‌ریزی کرده بودیم که کار آسانی نیست. فیورنتینا مقابل تیم‌های اینتر، یوونتوس و آتالانتا عالی بازی کرده بود اما ما در این دیدار عملکرد خیلی خوبی از خود ارائه کردیم.

سرمربی پرتغالی رم که حالا شاگردانش با 35 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها هستند و یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌روند، در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من تنها به بازی بعدی نگاه می‌کنم که این همیشه مهترین چیز است. در چند ماه اخیر ما کارمان را به خوبی انجام داده‌ایم اما هنوز جای پیشرفت داریم، چیزهایی برای یادگیری وجود دارد و این بدین معناست که در حال حاضر تنها باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم. من هنوز احساس می‌کنم که می‌توانیم توپ را بهتر در کنترل خودمان داشته باشیم چون گاهی اوقات توپ را خیلی مفت از دست می‌دهیم.

وی ادامه داد: سیر تکاملی تیم خوب است، بازیکنان اعتماد به نفس پیدا کرده‌اند و حالا ایده‌های‌مان را باور دارند که این برای من مهمترین چیر است. برای تیمی در ایتالیا کار ساده‌ای نیست که مالکیت زیادی از توپ را در اختیار داشته باشد، اما تیم ما کم‌کم متوجه می‌شود که چقدر داشتن مالکیت توپ به منظور یافتن کانال‌های پاس دادن، مهم است. ما رفته‌رفته در حال تغییر ذهنیت بازیکنان هستیم.

فونسکا همچنین در مورد هافبک 23 ساله‌ تیمش که مورد توجه دو باشگاه اینتر و یوونتوس قرار دارد و در قراردادش بند فسخ 30 میلیون یووریی وجود دارد، اظهار داشت: پلگرینی بازیکن خیلی باهوشی است که در جریان بازی به دنبال یافتن فضاهای مناسب و زمان مناسب برای پاس دادن است. برای بازیکنی به این جوانی، عملکرد او تأثیرگذار است.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها