آرتتا رسماً سرمربی آرسنال

کاپیتان سابق تیم فوتبال آرسنال دست از ایفای نقش به عنوان دستیار پپ گواردیولا کشید و هدایت تیم پیشین دوران بازیگری‌اش را برعهده گرفت.

آرتتا رسماً سرمربی آرسنال

به نقل از نشریه گاردین، میکل آرتتا با عقد قراردادی سه سال و نیمه هدایت تیم فوتبال آرسنال را برعهده گرفت.

این مرد اسپانیایی که تا به امروز به عنوان دستیار پپ گواردیولا در کادر فنی تیم فوتبال منچسترسیتی ایفای نقش می‌کرد، از روز یکشنبه فعالیت خود را به عنوان جانشین قطعی اونای امری در آرسنال آغاز می‌کند و سکان هدایت این تیم را از فردی لیونبرگ سرمربی موقت توپچی‌ها تحویل می‌گیرد.

آرتتا درباره انتصابش به عنوان سرمربی آرسنال گفت: این یک افتخار بزرگ است. آرسنال یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا است. ما باید برای کسب جام‌های بزرگ بجنگیم و من در مذاکراتم با مالکان و مدیران باشگاه هم به این موضوع اشاره داشتم. همه ما می‌دانیم که هنوز کارهای زیادی باید در آرسنال انجام شوم اما من اطمینان دارم که از پس این کار برمی‌آییم. من آنقدر واقع‌بین هستم که بدانم، هیچ موفقیتی در یک شب حاصل نمی‌شود اما ترکیب فعلی تیم آنقدر بازیکن بااستعداد دارد و آکادمی باشگاه هم آنقدر بازیکنان جوان مستعد پرورش داده که بتوانند به ما برای تحقق اهداف‌مان کمک کنند.

استن کروئنکه، سهامدار اصلی باشگاه آرسنال هم اظهار داشت: خوشحالیم که میکل را به آرسنال برمی‌گردانیم. او انتظارات ما و هواداران را می‌داند و مطمئنیم که او می‌تواند نقشی پررنگ برای برگرداندن تیم به سطحی که همه ما می‌خواهیم، ایفا کند. من همچنین می‌خواهم از فردی لیونبرگ به خاطر هدایت تیم در این سه هفته اخیر تشکر کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها