اعتراض عجیب پرسپولیسی ها به خاطر استقلال به سازمان لیگ

مدیرعامل پرسپولیس از استانداری تهران و فدراسیون فوتبال خواست درباره لغو بازی استقلال و سپاهان به باشگاه سرخپوش پاسخگو باشند.

اعتراض عجیب پرسپولیسی ها به خاطر استقلال به سازمان لیگ

محمد حسن انصاری‌فرد شب گذشته میهمان برنامه شب های فوتبالی بود و در بخشی از حرف هایش نسبت به لغو بازی استقلال و سپاهان موضع گیری کرد. او در این باره گفت:به فدراسیون فوتبال و کسانی که درباره لغو بازی ها تصمیم گیری می کنند باید بگویم که چگونه ۴ روز قبل از یک بازی می توانند مسابقه را لغو کنند؟ قانونا نمی توانند بازی سپاهان و استقلال را کنسل کنند.

انصاری‌فرد ادامه داد:اگر بحث آلودگی هوا است که لغو بازی ۴ روز قبل از مسابقه منطقی نیست. چطور ما تا ظهر روز بازی با نساجی در اردو ماندیم تا کمیته اضطرار آلودگی هوا نظرش را اعلام کند، اما حالا ۴ روز قبل از بازی می گویند به خاطر آلودگی بازی لغو است. من فکر می کنم این بهانه است و دوستان به خاطر تیم امید چنین تصمیمی گرفتند. جالب اینکه طبق قانون هر تیمی ۳ بازیکن در تیم ملی داشته باشد بازی اش لغو می شود. در صورتی که سپاهان دو بازیکن و استقلال یک بازیکن دارد.

انصاری‌فرد همچنین گفت:این ها تبعیض است. کمیته اضطرار آلودگی هوا، استانداری تهران و فدراسیون فوتبال باید در این خصوص به پرسپولیس توضیح بدهد و پاسخگو باشد. چرا که ما پیگیر این مساله هستیم.

 

منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها