۲.۵ میلیون دلار گم شده در باشگاه پرسپولیس پیدا شد

ذیحساب باشگاه پرسپولیس گفت: ۲.۵ میلیون دلار از پاداش حضور تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بعد از اتمام گزارش گروه تحقیق و تفحص مجلس به ثبت رسیده است.

۲.۵ میلیون دلار گم شده در باشگاه پرسپولیس پیدا شد

محمد پاشا که در چهار سال اخیر ذیحساب باشگاه پرسپولیس بوده درباره بخشی از گزارش تحقیق و تفحص مجلس مبنی بر اینکه اسناد مربوط به ۲.۵ میلیون دلار از پاداش‌های آسیایی پرسپولیس به ثبت نرسیده و در دفاتر مالی باشگاه موجود نیست گفت: اسناد مربوطه بعد از تهیه گزارش از سوی کمیته تحقیق و تفحص مجلس و با تاخیر در دفاتر مالی باشگاه ثبت شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

او افزود:پاداش‌ها در چند مرحله وصول شد و فورا هم با دستور مدیران باشگاه هزینه شد. زمانی که گروه تحقیق و تفحص مجلس گزارش تهیه می‌کرد اسناد هزینه کرد این درآمد‌ها هنوز در دفاتر باشگاه ثبت نشده بود چرا که ما بدلیل مشکلات موجود و تحریم‌ها اسناد وصول مبالغ ارزی را با تاخیر از خارج کشور دریافت کردیم. در واقع این مبالغ و هزینه کرد آن‌ها بعد از گزارش تحقیق و تفحص مجلس در دفاتر مالی باشگاه به ثبت رسیده و از این بابت هیچ مشکلی نیست و نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور که در باشگاه مستقر بوده و هستند هم گزارش‌هایی تهیه کرده اند و ثبت اسناد مربوط به این ۲.۵ میلیون دلار را رویت کرده اند.

پاشا تصریح کرد:با توجه به گزارش منتشره و دغدغه‌های هواداران عزیز برای رفع هرگونه ابهام لازم دانستم این توضیحات را ارایه کنم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها