کالدرون با خوش‌شانسی چراغ خاموش به صدر می‌رود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کالدرون مربی خوش‌شانسی است اما تیمش با این بردهای یک بر صفر چراغ خاموش به سمت صدر جدول می‌رود.

کالدرون با خوش‌شانسی چراغ خاموش به صدر می‌رود

رحیم یوسفی  درباره بازی روز گذشته تیم پرسپولیس در جم اظهار داشت: پرسپولیس روز گذشته مقابل پارس جنوبی یک بازی معمولی را ارائه داد اما خوشبختانه 3 امتیاز بازی را گرفت. به نظر من بردهای یک بر صفر ریسک به حساب می‌آید. موضوعی که وجود دارد این است که بازیکنان پرسپولیس خیلی با هم هماهنگ نیستند و این مسئله در بازی دیروز به خوبی به چشم می‌آمد. وقتی پرسپولیس برنده می‌شود ما نمی‌توانیم انتقاد کنیم چرا که اگر ایرادی هم وجود داشته باشد و حرفی بزنیم ما را متهم به دشمنی با تیم می‌کنند اما باید پذیرفت که بازیکنان پرسپولیس در حرکات ترکیبی خوب نیستند.

وی درباره عملکرد مهدی ترابی که ستاره این روزهای پرسپولیس شده، افزود: به نظر من او فوق‌العاده است. دیروز هم دیدید که در یک صحنه بازیکنان کار ترکیبی خوبی انجام دادند و همان صحنه تبدیل به گل شد. ترابی در آن صحنه خیلی خوب در عمق حرکت کرد و علیپور هم پاس خیلی خوبی داد. به نظر من ترابی بازیکن باهوشی است و توانست روی یک حرکت خوب در زاویه بسته گل بزند. 

پیشکسوت سرخپوشان در خصوص تغییرات زیادی که کالدرون در ترکیب این تیم می‌دهد، خاطرنشان کرد: سر تمرین نیستیم و از وضعیت بازیکنان خبر نداریم اما شاید برخی از بازیکنان در تمرینات خیلی عملکرد خوبی ندارند و به همین خاطر کالدرون آنها را بازی نمی‌دهد. در دهه شصت و وقتی که ما فوتبال بازی کردیم علی پروین تغییرات زیادی در بازی نمی‌داد و نهایتاً شاید یک بازیکن با هفته قبل متفاوت بود. وقتی تیمی چند بازی را می‌برد اگر ترکیبش به هم بریزد کار سخت می‌شود. این را هم بگویم که شاید کالدرون بگوید این استراتژی من است و نمی‌توان خیلی به او خرده گرفت.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند صدرنشین نیم‌فصل اول لیگ برتر را تمام کند، گفت: به نظر من کالدرون مربی خوش شانسی است و با چند برد یک بر صفر توانسته چراغ خاموش به سمت صدر جدول حرکت کند. با روندی که من می‌بینم پرسپولیس می‌تواند نساجی را هم شکست دهد و در لیگ برتر صدرنشین شود.

این پیشکسوت پرسپولیس افزود: یک نکته مثبت در عملکرد پرسپولیس وجود دارد و آن این است که این تیم گل نمی‌خورد که این خیلی خوب است.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها