لک: وقت تلف کردن بخشی از فوتبال است

دروازه‌بان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: برای نتیجه گرفتن تیمم هر کاری می‌کنم. اتلاف وقت هم بخشی از آن است، اما امروز وقت تلف نکردم.

لک: وقت تلف کردن بخشی از فوتبال است

حامد لک پس از برتری ۲ بر یک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مقابل استقلال گفت: با تمرکز و دوندگی زیاد بچه‌ها، باهوش عمل کردیم و توانستیم جلوی حملات استقلال را بگیریم. از فرصت‌های گلزنی استفاده کردیم و به پیروزی رسیدیم.

وی درباره برخوردش با مدافعان استقلال تصریح کرد: برخوردی با دیاباته داشتم که روی زمین افتادم. پس از آن از زمین برخاستم که چشمی گفت بلند شو. من گفتم نیفتادم که می‌گویی بلند شو. بحثم با دانشگر هم در همان صحنه بود که گفتم من روی زمین نیفتادم که وقت تلف کنم.

دروازه‌بان ماشین‌سازی درخصوص شعارهای هواداران استقلال و پرسپولیس علیه خودش گفت: مهم این است که باید برای تیمم تلاش کنم و از جانم مایه بگذارم. اگر ما بد بازی می‌کردیم و می‌باختیم، امتیازی به ما داده نمی‌شد، اما همه تلاش خود را کردیم که به هر طریقی ببریم. اگر وقت تلف نکنم و ببازیم، امتیازی به ما نمی‌دهند. اگر شُل بازی کنیم و ببازیم، همه چیز گل و بلبل است؟

لک در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد که وقت تلف می‌کند، تصریح کرد: شما می‌توانید برای پیروز شدن، هر کاری بکنید که وقت تلف کردن، بخشی از آن است. هواداران هم از تیم‌شان گل می‌خواهند، اما من برای نتیجه گرفتن تیمم هر کاری می‌کنم. اتلاف وقت هم بخشی از آن است، اما امروز وقت تلف نکردم.

وی درباره اینکه پس از شوت وریا غفوری هم روی زمین افتاد، گفت: در آن صحنه روی زمین نیفتادم. بلکه خندیدم و سجده کردم که آن توپ گل نشد!

دروازه‌بان ماشین‌سازی درخصوص درگیری فیزیکی‌اش با محمد دانشگر گفت: او به صورتم دست زد و داور باید به او کارت زرد می‌داد. دانشگر گفت شلوغش می‌کنی و با دست به صورتم زد، اما وقتی تلف نمی‌کردند.

 

منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها