دیدار تیم ملی با کرواسی قطعی نیست

تیم ملی فوتبال امید ایران درصدد است در چارچوب دیدار تدارکاتی به مصاف نفت مسجد سلیمان برود.

دیدار تیم ملی با کرواسی قطعی نیست

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال امید ایران برای حضور در دور نهایی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز (چهارشنبه) زیر نظر فرهاد مجیدی سرمربی این تیم از ساعت ۱۸:۳۰ در مجموعه ملی فوتبال آغازشد و قرار است اعضای این تیم روز جمعه به مصاف نقت مسجد سلیمان بروند.

نفت مسجد سلیمان با هدایت مهدی تارتار در لیگ نوزدهم حضور دارد و امیدوارست تا نتایج بهتری نسبت به فصل گذشته بدست آوردند. همچنین شاگردان مجیدی، ۲۴ تیر در ورزشگاه آزادی رو در روی تیم ملی بزرگسالان قرار خواهند گرفت تا در اردوی تیرماه، ۲ بازی دوستانه انجام دهند.

همچنین درحالیکه از ازبکستان، اندونزی و کرواسی به عنوان حریفان تدارکاتی تیم ملی امید خبر داده بودند، اما حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد که بازی با کرواسی هنوز قطعی نشده است و درحال رایزنی بیشتر هستند.

خبر دیگر اینکه قرار است یک مربی اسپانیایی از اردوی بعد به تمرینات تیم ملی امید اضافه شود تا مجیدی را همراهی کند. اردوی تیم ملی امید از امروز (۱۹ تیر) در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد و ۷ - ۸ روز ادامه خواهد داشت.

تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی باید در چارچوب رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در تایلند به مصاف حریفان برود که این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود و فوتبال‌دوستان ایرانی امیدوار هستند تا این تیم به المپیک صعود کند.


بیشتر بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها