هشدار دلورنتیس به بازیکنان ناپولی

مالک باشگاه ناپولی به بازیکنان این تیم درباره تکرار جنجالی که اخیراً با خودداری از رفتن به اردوی تمرینی به پا کردند، هشدار داد.

هشدار دلورنتیس به بازیکنان ناپولی

اورلیو دلورنتیس مالک و رئیس باشگاه ناپولی در جشن کریسمس این باشگاه اعلام کرد از موضع خود برای مجازات آن دسته از بازیکنان تیم که از دستور او برای نرفتن به اردوی تمرینی اجباری سرپیچی کردند، کوتاه نمی‌آید.

ماه گذشته بازیکنان ناپولی از دستور مالک باشگاه برای رفتن به یک اردوی تمرینی یک هفته‌ای (به دنبال ثبت چند بازی بدون برد متوالی در کارنامه تیم) خودداری کردند و از آن روز روابط میان آنها و رئیس باشگاه تیره و تار شد. این اتفاق با توجه به حمایت آنچلوتی از بازیکنان، حتی باعث بروز اختلافاتی میان دلورنتیس و سرمربی وقت تیم کارلو آنچلوتی شد. تصور می‌شد که با اخراج کارلتو این ماجرا هم خاتمه پیدا کند، اما ظاهراً دلورنیس قصد ندارد تا زمانی که بازیکنان متخلف را مجازات کند، این داستان پایان یابد و هنوز در پی آن است که با کسر بخشی از حقوق، آنها را مجازات کند.

درلورنتیس گفت: در کریسمس شما همیشه می‌توانید بیشتر تلاش کنید. گاهی اوقات ممکن است ما بتوانیم خودمان را فریب دهیم که چون کریسمس دارد فرا می‌رسید، می‌شود برخی اشتباهات و خطاها را بخشید اما بعضی از اشتباهات را فقط به صرف اینکه نزدیک کریسمس هستیم نمی‌شود نادیده گرفت.

مالک ناپولی ادامه داد: من هنوز آنچلوتی را دوست دارم اما تیم ما به یک تغییر نیاز داشت. من تابستان سال گذشته در مراسم جشن تولد آنچلوتی، با گتوسو ملاقاتی داشتم و همانجا بود که خیلی سریع تحت تأثیر شخصیت او قرار گرفتم. از همان روز شک نداشتم گتوسو کسی که می‌شود برای اجرای یک پروژه فنی به او اعتماد کرد. هوای بد از باشگاه دور شده است و خوشحال دوباره روی آن می‌تابد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها