یوونتوس و تمدید قرارداد با بوفون

سنگربان ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس هنوز قصد بازنشستگی ندارد و می‌خواهد به حضور در جمع بازیکنان بانوی پیر ادامه دهد.

یوونتوس و تمدید قرارداد با بوفون

آخرین خبرهای رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که جان لوئیجی بوفون، سنگربان 41 ساله یوونتوس هنوز برنامه‌ای برای بازنشستگی ندارد و در فکر تمدید قراردادش با بانوی پیر است.

بوفون تابستان امسال پس از حضور یک ساله در پاری‌سن‌ژرمن به یوونتوس برگشت و اگرچه حضورش در ترکیب این تیم محدود بوده، باز هم توانسته 6 بازی در 16 هفته سپری شده از سری A انجام دهد و اکنون در آستانه رسیدن به بالاترین رکورد ثبت شده برای بازی در این رقابت‌ها قرار بگیرد. این رکورد در حال حاضر با 647 بازی در اختیار پائولو مالدینی اسطوره باشگاه میلان است.

بوفون در صورتی که طبق اخبار اعلام شده، امشب (چهارشنبه) در بازی یوونتوس مقابل سامپدوریا به میدان برود، به رکورد مالدینی خواهد رسید و با توجه به اینکه هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده، او از این شانس برخوردار است که یک بازی دیگر هم انجام دهد و رکورد مالدینی را بشکند. این همان هدفی بود که برای بازگشت بوفون به یوونتوس ذکر شد. در واقع این یکی از شروطی است که در قرارداد بوفون با یوونتوس گنجانده شده است (مطابق این قرارداد یوونتوس موظف شده که در این فصل از سری A هفت بار به به بوفون میدان بدهد).

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها