حضور امامی فر در کادرفنی ویلموتس منتفی شد؟

بحث حضور علیرضا امامی فر در کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران، با توجه به غیبت او در نشست هم اندیشی مربییان و سرمربیان تیم‌های ملی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

حضور امامی فر در کادرفنی ویلموتس منتفی شد؟

پس از انتخاب وحید هاشمیان به عنوان دستیار مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران، قرار شد یک مربی داخلی دیگر هم به کادرفنی تیم ملی اضافه بشود تا در کنار این ۲ نفر، مانو فررا اسپانیایی، لورن اسپینوزی فرانسوی و کوین مینی بلژیکی کادر مربیگری تیم ملی را تکمیل کند.

برهمین اساس پس از بررسی گزینه‌های مختلف مانند مارکار آقاجانیان، مهدی مهدوی کیا، محمد نصرتی در نهایت علیرضا امامی فر که سابقه فعالیت در تیم‌های برق شیراز و پارسه تهران به عنوان سرمربی و پرسپولیس، خونه به خونه، نفت تهران و سپیدرود را به عنوان مربی در کارنامه دارد، گزینه اصلی دستیاری ویلموتس شد و حتی جلساتی بین او و مسئولان فدراسیون هم برگزار شد تا در صورت تائید نهایی ویلموتس، امامی فر که با توجه به بازی در فوتبال بلژیک، آشنایی خوبی با مربیان این کشور داشته به جمع دستیاران سرمربی بلژیکی تیم ملی اضافه شود.

امامی فر در یکی از مصاحبه هایش بحث انتخاب به عنوان دستیار ویلموتس را تائید کرد، اما مسئولان فدراسیون فوتبال قطعی شدن انتخاب مربی ۴۴ ساله را برای حضور در کادرفنی تیم ملی رد کردند.

از طرفی شنیده می‌شود انتقاد‌هایی که امامی فر در زمان انتخاب ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی از او مطرح کرده سبب شد مهدی تاج و همکارانش قید استفاده از امامی فر را بزنند. در نشست هم اندیشی هم که امروز بین اعضای کادرفنی تمام تیم‌های ملی با ویلموتس و مسئولان فدراسیون برگزار شد خبری از دستیار فصل پیش علی کریمی نبود.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد حضور این مربی پرسپولیسی در کادرفنی تیم ملی منتفی شده یا دست کم مسئولان فدراسیون حاضر نیستند تا روز آغاز اردوی جدید تیم ملی (۲۲ تیر) این موضوع را به صورت رسمی تائید کنند.


آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها