طلب کالدرون از پرسپولیس چه قدر است؟

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس حدود ۴۰۰ هزار دلار از سرخ‌ها طلب دارد.

طلب کالدرون از پرسپولیس چه قدر است؟

گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی سرخ‌های پایتخت با پرسپولیس تاکنون نتایج خوبی کسب کرده، اما با مشکلات مالی مواجه است و به همین دلیل به مدیران باشگاه اولتیماتوم داده که زودتر پولش را پرداخت کنند.

کالدرون تاکنون قسط اول خود را نیز به صورت کامل دریافت نکرده و یک قسط آن باقی مانده است، اما باشگاه پرسپولیس در سه مقطع به او پرداختی داشته و تنها یک سوم قسط اول او باقی مانده و به همین دلیل مدیران باشگاه پرسپولیس به کالدرون یک بازه زمانی اعلام کردند تا این پول را پرداخت کنند.

کالدرون حدود ۴۱۵ هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد که باید تا پنجم دی ماه به حسابش واریز شود و اگر این اتفاق رخ ندهد، شاید او از پرسپولیس جدا شود. از سویی دیگر فراهم کردن این مبلغ برای سرخ‌ها سخت است و به نظر می‌رسد این مبلغ فراهم نمی‌شود، اما انصاری فرد و هیئت مدیره به دنبال این هستند تا وقت بیشتری از کالدرون بگیرند.

در صحبت‌هایی که کالدرون با انصاری فرد در چند روز گذاشت، به غیر از مطالبات خودش، مسئله پاداش بازیکنان را مطرح و همچنین درخواست کرد بازیکنان جدید را هم قبل از شروع دور جدید تمرینات این تیم جذب کنند تا مشکلی در روند آماده سازی آن‌ها صورت نگیرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها