نصیرزاده: بازیکنان درخواست تغییر تاریخ چک‌های خود را دارند

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: موعد چک‌های بازیکنان برای چند ماه آینده بود برای همین آن‌ها درخواست کردند تاریخ چک‌ها تغییر کند.

نصیرزاده: بازیکنان درخواست تغییر تاریخ چک‌های خود را دارند

بازیکنان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز روز گذشته تصمیم گرفتند به خاطر پرداخت نشدن مطالباتشان در تمرین این تیم شرکت نکنند. آن‌ها پیش از این حدود ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد  خود را از باشگاه دریافت کرده بودند و روز گذشته هم باید ۱۰ درصد دیگر را می‌گرفتند، اما به دلیل بدقولی مدیران این باشگاه موفق به دریافت پول خود نشدند. این تیم باید فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران برود و همین موضوع ممکن است حواشی زیادی را برای این تیم تا قبل از بازی با استقلال به وجود بیاورد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لغو تمرین دیروز این تیم گفت: باشگاه ماشین سازی تبریز پیش از این حدود ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده و باید روز گذشته هم ۱۰ درصد دیگر این قرارداد را پرداخت می‌کردیم، اما به دلیل اینکه تاریخ چک‌ها کمی دیر بود، بازیکنان درخواست کردند که تاریخ چک‌ها را کمی جلوتر بیاوریم. به همین دلیل روز گذشته کمی ناراحت بودند و تصمیم گرفتند در تمرین شرکت نکنند. با تلاش‌هایی که باشگاه ماشین سازی انجام داده، هیچ مشکلی بابت این قضیه وجود ندارد و قرار است به زودی این مسئله برطرف شود.

او درباره اینکه آیا ممکن است به خاطر همین تمرین نکردن تیم به تهران سفر نکند گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد و طبق برنامه  بازیکنان و کاد فنی امروز صبح وارد تهران می‌شوند تا خود را برای بازی فردا برابر استقلال تهران آماده کنند.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و ماشین سازی تبریز فردا پنجشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی شروع می‌شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها