مایلی‌کهن: تیم امید انگار نفرین شده است

سرمربی اسبق تیم امید ایران گفت: انگار تیم امید نفرین شده و همواره با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شود.

مایلی‌کهن: تیم امید انگار نفرین شده است

محمد مایلی کهن در مورد چالشی که بین تیم امید و تیم‌های باشگاهی برای در اختیار گرفتن بازیکنان به وجود آمده است، اظهار داشت: این چالش همیشه بوده و باشگاه‌ها همیشه خواهان بازیکنان خود هستند و تیم امید هم بازیکنان باشگاه‌ها را می‌خواهد در این میان نمی‌توان گفت حق با چه کسی است.

وی افزود: باشگاه‌ها بازیکنان‌شان را نیاز دارند و از سوی دیگر هم تیم امید به بازیکنان باشگاهی نیاز دارد و این چالش همیشگی فوتبال ما بوده و هست و به همین دلیل 44 سال است که ما به المپیک نرفته‌ایم. 

مایلی‌کهن با اشاره به وظایف تیم امید عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف تیم امید ایران ساخت و پرورش بازیکن برای تیم ملی بزرگسالان است و به این صورت می‌تواند به فوتبال کشور خدمت کند. این خط تولید بازیکن در تیم امید در مقاطع مختلف وجود داشته و دارد گاهی کمتر و گاهی بیشتر و بازیکنان زیادی از تیم امید به تیم بزرگسالان ما تزریق شده است.

سرمربی اسبق تیم امید ایران تصریح کرد: به همین دلیل می‌گویم اگر تیم امید به المپیک نرود نباید پرچم عزا دست‌مان بگیریم زیرا تیم امید خط تولید بازیکن برای تیم ملی بزرگسالان است. چهار سال پیش که من  در کنار خاکپور در تیم امید بودم چندین بازیکن به تیم ملی معرفی و تزریق شدند. از روزبه چشمی گرفته تا سردار آزمون و جهانبخش. این بازیکنان از تیم امید به تیم ملی بزرگسالان رسیدند.

وی در مورد اینکه به هر حال فوتبال‌دوستان ایرانی رؤیای حضور در المپیک را هم دارند، گفت: بله، اگر به المپیک برویم که خیلی ایده‌آل است اما در تمام مقاطعی که تیم امید به المپیک نرسیده توانسته به تیم ملی بزرگسالان ما کمک شایانی بکند و همین برای فوتبال ملی کفایت می‌کند.

مایلی‌کهن در مورد اینکه آیا تصور می‌کند استیلی بتواند تیم امید را به المپیک برساند، گفت:‌ کار مثل همیشه سخت است. به خصوص اینکه این تیم چالش‌های دیگری هم داشت؛ رفتن مجیدی و آمدن استیلی. به نظر من انگار تیم امید نفرین‌ شده است و همیشه به این کش و قوس‌ها برخورد می‌کند. خود من هم تجربه این مسئله را داشتم زمانی که من در تیم امید بودم باشگاه‌ها حتی بدون آنکه بازی داشته باشند به تیم امید بازیکن نمی‌دادند و دلایل خاص خودشان را داشتند.

وی در مورد اینکه آیا آه کسی پشت تیم امید است، گفت: آه کسی جز عملکرد خودمان پشت‌سر تیم امید نیست که نمی‌توانیم موفق شویم.

سرمربی اسبق تیم امید ایران در مورد اینکه ظاهراً فیفا هم به مسابقات مقدماتی المپیک بهایی نمی‌دهد، گفت: آن را دیگر من نمی‌دانم.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها