پرسپولیس تنها در ۲ پست نیاز به جذب بازیکن دارد

باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای به اخبار و حواشی پیرامون این تیم واکنش نشان داد.

پرسپولیس تنها در ۲ پست نیاز به جذب بازیکن دارد

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای اعلام فهرست مازاد از سوی کالدرون را تکذیب کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

باشگاه پرسپولیس ضمن تقدیر از همراهی و تعامل قابل تحسین کالدرون در تلاش است مطالبات معوقه ایشان را پرداخت نماید.

باشگاه از بازیکنان و کادر تیم که بابت فصل گذشته ده تا سی درصد و پاداش‌ها مطالباتی دارند و با درک شرایط باشگاه صبر پیشه کرده اند قدردانی کرده و امیدواریم مطالبات تیم، بدهی‌های سنگین و چالش‌های مالی با افزایش درآمد‌ها و مشارکت هواداران در طرح‌های اقتصادی ویژه‌ای که در آستانه اجراست حل و فصل شود.

درباره لزوم افزایش درآمد‌ها و مشارکت هوداران در برنامه‌های مدنظر آقای انصاری فرد عصر دوشنبه توضیحات لازم را از طریق سایت و اینستاگرام رسمی باشگاه ارایه خواهند کرد و مراسم رونمایی از برخی طرح‌های درآمدزای اقتصادی که آماده اجراست بزودی برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر با توجه به انتشار برخی شایعات و گمانه زنی‌های مخرب نقل و انتقالاتی از هواداران عزیز درخواست می‌شود ضمن بی توجهی به این قبیل خبر‌ها صرفا به اعلام نظر مقامات رسمی باشگاه و تیم توجه کرده و تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند و تمرکز خود را روی حمایت از تیم بگذارند.

باشگاه پرسپولیس اعلام هرگونه فهرست مازاد از سوی کالدرون را قویا و صادقانه تکذیب می‌کند. سرمربی محترم تیم قبلا هم به باشگاه اعلام کرده بود بر اساس تعداد نفرات مورد نیاز در پایان بازی‌های نیم فصل لیست مازاد را اعلام خواهد کرد.

سرمربی پرسپولیس خواهان جذب مهاجم و هافبک تهاجمی شده و تاکید می‌شود تا به امروز در پست دیگری اعلام نیاز به جذب بازیکن جدید نداشته است. بدین ترتیب با توجه به جدایی جونیور تیم پرسپولیس جابجایی زیادی در نفرات نخواهد داشت، اما قطعا تقویت خواهد شد.

منتظر خبر‌های رسمی باشید. باشگاه نیز تا زمان توافق قطعی با گزینه‌ها به منظور آگاهی هواداران و خنثی کردن شایعات برخی اخبار کذب را تکذیب می‌کند.

به اطلاع می‌رساند مذاکره با برخی گزینه‌های خارجی تایید شده از سوی کادرفنی تا رسیدن به توافق نهایی ادامه دارد و  کالدرون که قبلا یک بازیکن خارجی را معرفی کرده بود شب قبل از بازی با سایپا در جلسه کادر فنی و مدیر تیم با مدیر عامل نام چهار بازیکن خارجی جدید را باشگاه معرفی کرد و در جلسه آتی با ایشان تصمیم گیری و بررسی لازم صورت خواهد گرفت.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها