مهاجم گلزن خارجی در تمرینات تراکتور

باشگاه تراکتور قصد دارد مهاجم گلزن خارجی را برای نیم فصل دوم به خدمت بگیرد.

مهاجم گلزن خارجی در تمرینات تراکتور

تیم فوتبال تراکتور با در اختیار داشتن فورچونه، مهاجم فرانسوی هنوز در خط حمله خود مشکلاتی دارد و این بازیکن خارجی نتوانسته انتظارات کادر فنی تیم را برآورده کند.  

به هر حال مسئولان تراکتور به دنبال تقویت تیم خود در نیم فصل دوم هستند که شنیده می‌شود ابراهیم توره مهاجم سنگالی مدنظر سرخپوشان تبریزی است و این بازیکن خارجی قرار است در تمرینات این تیم تبریزی شرکت کند تا بعد از تایید کادر فنی به سرخپوشان تبریزی بپیوندد.  

ابراهیم توره شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد چرا که  سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و  پیکان دارد و علاوه  بر این در تیم‌های موناکو و آژاکسیو بازی کرده است. توره در زمان حضورش در تیم سپاهان  ۳۶گل به ثمر رسانده بود. 

همچنین در حالی در  سایت ترانسفر مارکت ارزش ابراهیم توره ۴۰۰ هزار یورو اعلام شده است که ارزش این بازیکن خارجی در زمان حضورش در تیم موناکو ۵ میلیون یورو بود، اما به علت اینکه او فصل قبل بدون تیم بوده با افت قیمت مواجه شد.

علاوه بر این توره در صفحه اجتماعی خود ضمن گذاشتن پرچم ایران کلمه به زودی را به کار برده است که بر شایعات مبنی بر بازگشتش به لیگ ایران دامن زده است.

11039260_407

 


 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها