دو باشگاه صنعتی مقابل تیم امید

آخرین اردوی تیم ملی فوتبال امید از روز شنبه در تهران آغاز شده اما با توجه به زمان‌بندی بازی‌های لیگ این تیم تنها دو یا حداقل سه جلسه تمرینی مفید در پیش خواهد داشت.

دو باشگاه صنعتی مقابل تیم امید

حمید استیلی و دستیارانش این روزها بیش از هر چیز به آخرین شرایط بازیکنان خودشان و نحوه تعامل با باشگاهها توجه دارند و طبیعتا مهمترین نگرانی کادر فنی این است که تیم امید بدون حضور کلیه نفرات راهی اردوی پایانی در قطر شود.

نکته قابل توجه تقابل برخی از باشگاههای صنعتی و به نوعی دولتی با تیم امید است. از سویی باشگاهی مثل سایپا در طول ماه های گذشته همواره نزدیک ترین همکاری را با تیم المپیک داشته و مهره های زیادی از این تیم در اردوهای تیم امید حضور یافته اند.  نوراللهی، جلالی، دره، شریعتی ، حسین زاده ،شریفی ،  جعفری، جباری از جمله نفراتی هستند که در مقاطع مختلف بارها به تیم امید دعوت شدند و با همکاری نزدیک ابراهیم صادقی در تمامی اردوها و بازی های تدارکاتی هم حضور داشتند.

اما در سوی دیگر برخی اظهارات مطرح شده از جانب بعضی مسئولین و مربیان باشگاه سپاهان یا مخالفت باشگاه صنعت نفت با حضور بازیکنانش در اردوی تیم امید از اتفاقات عجیب روزهای گذشته به شمار می رود. حتی شنیده می شود باشگاه فولاد در اردوی قبلی با حضور بازیکنانش در تست پزشکی هم مخالفت کرده است.

نکته قابل توجه در مورد باشگاههای صنعتی و دولتی این است که منابع مالی و بودجه این باشگاهها از طریق دولت تامین می شود که بر این اساس توجه به منافع ملی و حمایت از تیم های ملی باید از اولویت های چنین باشگاههایی باشد.

شاید اگر باشگاه خصوصی مثل شهرخودرو یا تراکتور با حضور بازیکنانش در تیم ملی مخالفت کنند می توان به شکل دیگری این موضوع را مورد تحلیل قرار داد. اینکه مالک خصوصی یک باشگاه شخصی می خواهد از سرمایه خودش در این مقطع بهره ببرد اما در مورد باشگاههای دولتی که باید تابع سیاست های دولت و حافظ منافع کشور باشند اینگونه برخوردها و تقابل با منافع تیم ملی چگونه قابل توجیه است؟

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها