علیرضا بیرانوند مغضوب جدید کالدرون؟

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس که گفته شده بود به دلیل مصدومیت در ترکیب این تیم مقابل سایپا حضور نداشت امروز در ترکیب سرخپوشان قرار گرفت!

علیرضا بیرانوند مغضوب جدید کالدرون؟

تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار روز گذشته برابر سایپا، امروز در دو گروه به بازی دوستانه و ریکاوری پرداخت. پرسپولیس در بازی تدارکاتی امروز خود با سرخپوشان پاکدشت با ترکیب علیرضا بیرانوند ، احسان حسینی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، حسین ماهینی، آدام همتی، کمال کامیابی‌نیا، سعید حسین‌پور، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و مهدی عبدی به میدان رفت.

بیرانوند در حالی به دروازه سرخپوشان بازگشت که کادر پزشکی و فنی پرسپولیس غیبت او در بازی روز گذشته با سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از ناحیه پا عنوان کرده بودند.

با به میدان رفتن بیرانوند در دیدار دوستانه برخی از خبرنگاران حاضر در تمرین عنوان کرده اند که حتی اگر بیرانوند مغضوب کالدرون نشده باشد ، مرد آرژانتینی با توجه به آمادگی رادوشوویچ ممکن است یا برای استفاده از دروازه بانهایش رو به سیستم چرخشی بیاورد و یا  نسبت به گذشته در بازی های بیشتری از دروازه بان کروات بی حاشیه اما پرثمرش بهره بگیرد تا در سایه این تصمیم ، هم انگیزه و هم آمادگی هر دو دروازه بانش ( به ویژه بیرانوند ) بالا و بالاتر برود و هم احتمال خستگی ، فوتبال زدگی و احیانا مصدومیت بیرو را با توجه به بازی های حساس و فشرده پیش رو پایین تر بیاورد .

 

منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها