ساری: ۳-۴-۳ تدافعی‌ترین سیستم جهان است

مائوریتزیو ساری بازی مقابل اودینزه را مجالی برای ارائه تاکتیک‌های تیمش می‌داند.

ساری: ۳-۴-۳ تدافعی‌ترین  سیستم جهان است

مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اودینزه در هفته جاری رقابت‌های سری A از اهمیت رقابت سخن گفت.

 سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در این باره اظهار داشت: لیگ قهرمانان اروپا، انرژی تیم را می‌گیرد. باید عملکرد خوبی به نمایش بگذارین. سال گذشته به اندازه کافی خوش شانس بودم که با لوکا گوتی (سرمربی موقت اودینزه) کار کردم. فرصت زیادی به او دادم و خوشحالم که این فرصت عالی را دارد. او از هوش بالایی برخوردار است.ذهنیت تهاجمی به این معنا نیست که با یک مهاجم اضافه بازی کنیم. از نظر من سیستم 3-4-3 تدافعی‌ترین  سیستم جهان نام دارد. باید شرایط خاصی به وجود بیاید تا از کریستیانو رونالدو، گونزالو ایگواین و  پائولو دیبالا به صورت همزمان استفاده کنم.

او در ادامه افزود: داگلاس کاستا و رودریگو بنتانکور وضعیت خوبی دارند اما داگلاس 20 روز دور از میادین بوده؛  در حالی که دوری رودریگو فقط 3 روز طول کشیده. بنابراین در خصوص شرایط کاستا محتاطانه عمل خواهم کرد. رودریگو به یک بازیکن بزرگ بدل شده و از نظر کیفیت فیزیکی و تکنیکی شرایط بالاتر از میانگین معمول به نمایش می‌گذارد. او از نظر سطح تاکتیکی و شخصیتی تیم پیشرفت زیادی کرده است.رمزی در دسترس نیست. امروز او در بخش کوچکی از تمرینات حضور داشت  و سپس به صورت انفرادی در زمین بود. باید ببینیم می‌توانیم از این بازیکن به عنوان بازیکن ذخیره  استفاده کنیم یا نه.

ساری درباره کریس رونالدو افزود: در حال حاضر کریستیانو رونالدو  به خوبی ریکاوری کرده  و  وضعیت جسمانی او بهتر شده است.رابیو من را ناامید نکرد. او از نظر سازگاری با شرایط با مشکلاتی روبه‌رو بود و این کاملاً طبیعی است. رابیو به زمان احتیاج دارد. او دچار مصدومیت شد، با این حال از لحاظ جسمانی پیشرفت چشمگیری داشته  و هیچ شکی در خصوص چشم انداز مثبت  آینده او وجود ندارد. امره جان ناامیدی شدیدی را تجربه و به سختی تلاش کرد. فردا احتمالاً هر 2  از ابتدا بازی خواهند کرد.اودینزه تیم خطرناکی است که به خوبی می‌داند چطور بازی‌ها را ببندد. آن‌ها  مهاجمان خوبی دارند. برای اینکه در اروپا به تیمی رقابتی بدل شویم، باید در ایتالیا مدام  برنده شویم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها