مورینیو: اسپریتو برخلاف دوران بازی‌اش مربی خوبی است

ژوزه مورینیو اهمیت بازی تیمش مقابل ولورهمپتون را درک می‌کند.

مورینیو: اسپریتو برخلاف دوران بازی‌اش مربی خوبی است

ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ولورهمپتون در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از اهمیت برتری در این بازی گفت.

 سرمربی تیم فوتبال تاتنهام در این باره اظهار داشت: همه در لیورپول  از این تمدید قرارداد کلوپ خوشحال هستند. این خبری بسیار عالی برای هواداران لیورپول است چون آنها عشق کلوپ هستند.بازیکنان هم به دلیل روایط عمیقی که بین آنها و کلوپ ایجاد شده از این اتفاق خوشحال هستند. در نهایت این یک خبر خوب برای کل لیگ برتر است.  دوست داریم بهترین بازیکنان و سرمربیان  را در اینجا داشته باشیم و او هم یکی از بهترین هاست. تمام جنبه های این قضیه مثبت به نظر می‌رسد.هیچ مصدومی از  سفر به مونیخ  بر جای نماند و بازیکنانی که با ما به وولورهمپتون نیامده اند هم در سلامت کامل هستند. وینکس تنها بازیکنی است که اخیرا مصدوم بود وحالا به لیست تیم برگشته. نمی‌دانم او  شرایط بازی کردن دارد یا نه اما در تمرینات به طور کامل حاضر بود. تنها خطر، نبود مصدومانی است که مدت طولانی آنها را در اختیار نخواهیم داشت.

او در ادامه افزود: 18 ماه زمان زیادی است و قرارداد دنی رز  مانند برخی از بازیکنان نیست که در ماه ژوئن یا ژوئیه به پایان برسد، از قرارداد او زمان زیادی باقی مانده است. در ژانویه  می‌خواهیم  کارمان را انجام دهیم؛  کارهایی که اکنون وقت انجام آنها را نداریم. هر روز با تیمم کار خواهم داشت و برنامه ویژه‌ای دارم. عاشق پیش فصل هستم اما شرایط طوری رقم خورد که فرصت نداشتم تمرینات پیش فصل تاتنهام را برگزار کنم. قصد داریم بخشی از این تمرینات را در ماه ژانویه داشته باشیم و بقیه را در ماه فوریه که در لیگ برتر بازی نداریم، انجام دهیم. تقویم رقابت‌ها  به ما زمان زیادی نمی‌دهد  و می‌خواهیم از وقفه به وجود آمده استفاده کنیم. اسپریتو، سرمربی ولوز پاداش کارهایی را که انجام داده، می‌گیرد و لیاقت بیشتر از این‌ها  را دارد. او  تاکنون کار فوق العاده ای انجام داده. فکر کنم  از شنیدن حرف های من خوشحال خواهد شد. امیدوارم منظور حرف‌هایم را درک کند.  او در سرمربیگری بسیار بهتر از زمانی که فوتبالیست بود، کار می‌کند. البته منظورم این نیست که بازیکن بدی بود. نونو  کار خیلی بزرگی انجام داده و به نظرم یک از بهترین تیم‌های لیگ را از نظر تاکتیکی دارد. سبک  ولورهمپتون، مطابق خواسته سرمربی‌‍‌اش است. بازیکنان ولوز بسیار هماهنگ و باکیفیت هستند و با ایده‌های اسپریتو برای تیم سازگاری دارند.  

مورینیو در ادامه اظهار داشت: لوسلشو بازیکن تیم ماست.  ترکیب تیم از لحاظ تعداد بازیکن، بزرگ نیست و او قطعا برای ما بازی خواهد کرد چون غیرممکن است همیشه یک بازیکن را در یک پست بازی دهیم. اَلی و سون برای حضور در ترکیب نسبت به او یک قدم جلوترند. نمی توانم این را پنهان کنم که بعضی از بازیکنان از دیگر هم‌پست‌هایشان به دلیل عملکردشان در اولویت هستند. لوسلسو یکشنبه بازی نخواهد کرد.نمی‌توانم   صددرصد  اطمینان بدهم سسنیون در بازی حضور خواهد داشت  زیرا  گاهی، مواردی شما را از اتخاذ  بعضی تصمیمات باز می‌دارد. به نظرم با وضعیت فعلی، سسنیون  برای بازی به عنوان یک دفاع چپ مناسب نیست.خریدی در دفاع نخواهیم داشت. به نظرم گل‌های  خورده تیم تنها به مدافعان مربوط نمی‌شود، بلکه این به سبک بازی تیم برمی‌گردد. مدافعان ما بازیکنان خوبی هستند. همه چیز به این بستگی دارد که شما چه انتظاراتی از یک دفاع راست یا یک دفاع وسط دارید. اگر دفاع راستی مانند اوریه می خواهید، او  نمی‌تواند چنین نقشی را برای شما بازی کند اما اگر دفاع راستی می‌خواهید که مایل به وسط زمین بازی کند و تعادل تیم را بالا ببرد، فویسگزینه مناسبی است. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها