واکنش زیدان به فرصت نابرابر رئال مادرید و بارسلونا برای استراحت

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید درباره کمتر بودن فرصت استراحت تیمش قبل از رفتن به خانه رقیب دیرینه اظهارنظر کرد.

واکنش زیدان به فرصت نابرابر رئال مادرید و بارسلونا برای استراحت

به نقل از نشریه مارکا، زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از مصاف شاگردانش مقابل والنسیا که فردا برگزار می‌شود، به بحث‌هایی که درباره فرصت کمتر مردان او نسبت به بارسلونا برای بازی در ال‌کلاسیکو وجود دارد، اشاره کرد. بارسلونا امشب (شنبه) به میدان رفته و به همین دلیل نسبت به بارسلونا یک روز بیشتر برای ال‌کلاسیکویی که چهارشنبه شب برگزار می‌شود، استراحت می‌کند.

زیدان در این باره گفت: این لالیگا است که تقویم بازی‌ها را تنظیم می‌کند نه من. پس باید به تقویم بازی‌ها احترام بگذاریم. کاری هم از دست‌مان برای تغییر این وضعیت برنمی‌آید. الان هم تمایلی نداریم درباره اتفاقاتی که قرار است در بازی چهارشنبه رخ دهد صحبت کنیم. فردا درباره آن حرف می‌زنیم. علاقه‌ای به صحبت کردن درباره این موضوع ندارم.

گفته می‌شود رئال مادرید فردا مقابل والنسیا به کاسمیرو میدان نخواهد داد تا مبادا او با گرفتن کارت زرد ال‌کلاسیکو را از دست بدهد. زیدان اما این موضوع را تأیید نکرد. او گفت: تصمیم‌گیری درباره اینکه کاسمیرو بازی می‌کند یا نه با مربی است. من با بازیکنانم حرف می‌زنم چون راغب هستم حرف‌های آنها را بشنوم. می‌دانم که کاسمیرو برای ما چه بازیکن مهمی است و برای هر بازی هم با توجه به ماهیت آن ترکیب اصلی را تعیین می‌کنم. اگر از الان فکر کنم که بازی چهارشنبه شب بازی مهمی است و باید حواسم به آن باشد در اشتباهم. مهمترین بازی الان دیدار فردا مقابل والنسیا است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها