گلایه عارف غلامی از هواداران استقلال

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت:‌ به نظرم نباید یکسری کلمات را هواداران برای تیمی که صدرنشین جدول است به کار ببرند. بالاخره ما هم ناراحت شده‌ایم و هواداران هم حق دارند.

گلایه عارف غلامی از هواداران استقلال

عارف غلامی پس از پیروزی ۴ بر یک استقلال مقابل شاهین‌‌شاهین شهرداری بوشهر  اظهار داشت:

امروز بازی خوبی بود. این موفقیت حاصل تلاش بچه‌ها است. خودمان را باور داریم. بازی هفته قبل بی‌تمرکز بودیم و تحت شعاع حواشی بودیم. در این بازی با نتیجه پرگل برنده شدیم و نشاط به تیم برگشت. از بچه‌های تیم و بزرگان باشگاه استقلال تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا فتح‌الله زاده به عنوان عضو هیأت مدیره انتخاب شده است آیا شما از این موضوع خبر دارید یا خیر، تصریح کرد:

هنوز رسمی نشنیدم که چه کسی آمده. ما با اسم‌ها کاری نداریم دنبال یکی هستیم که بیاید و شرایط را درست کند. همه چیز آماده است، بازیکنان آمده‌اند، شرایط تیم آماده است. امیدوارم که هر اتفاقی بیفتد به نفع استقلال باشد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال با گلایه از برخی از هواداران تیم استقلال گفت:

از هواداران یک کلیپی را دیدم که گفته‌اند یک مربی خارجی آمده با یک مشت بازیکن هله و هوله؛ به نظرم نباید یکسری کلمات را هواداران برای تیمی که صدرنشین جدول است به کار ببرند. بالاخره ما هم ناراحت شده‌ایم و هواداران هم حق دارند اما با حمایت و کمک‌های آنها ما قوت قلب می‌گیریم.

غلامی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان با شرایطی که وجود دارد قید سرمربی را زده‌اند یا خیر، تاکید کرد:

بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند اگر کسی بخواهد قید کسی را بزند این باشگاه است. ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم و باید به قراردادمان پایبند باشیم. مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند اما نمی‌دانم چه اتفاقی می‌خواهد رخ دهد. ما با این بازی نشان دادیم با جدیت تلاش می‌کنیم برای قهرمانی، برای قهرمانی اینجا هستیم. هر کسی می‌خواهد بیاید، مهم نیست بیاید و به تیم کمک کند. ما با اسم کاری نداریم. برای تیمی که این همه افتخارآفرینی کرده، دو قهرمانی در آسیا آورده برای ما این شرایط زشت است. امیدوارم هر کسی که می‌آید به تیم کمک کند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقاتی در اردوی آخر تیم ملی امید برای شما افتاد، افزود:

به هر حال یکسری اتفاقات افتاده بود که مربوط به تیم ملی است. این سؤال را کادر فنی و فدراسیون باید جواب بدهند. شاید آنهایی که مسئولیت دارند از نظرشان من بازیکن باکیفیتی نیستم.برای تیم ملی امید آرزوی موفقیت می‌کنم امیدوارم به المپیک بروند. من اگر باشم به آنها کمک می‌کنم اگر نباشم در خدمت استقلال هستم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که اختلاف شما با شاهرودی چه بود، گفت:

من جزو خانواده تیم ملی امید بودم. به عنوان کاپیتان بودم اما الان خط خوردم. یکسری صحبت‌ها پیش آمده اگر بازگو کنم نه به نفع فوتبال است و نه تیم ملی پس بازگو نکنم بهتر است تا تیم ملی با آرامش کار خود را انجام دهد و به المپیک برود.

 

منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها