۳ امتیاز بازی با سوسیداد به اندازه بردن رئال مادرید ارزش دارد

ارنستو والورده رقیب آتی بارسلونا را خطرناک می‌داند.

۳ امتیاز بازی با سوسیداد به اندازه بردن رئال مادرید ارزش دارد

ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل رئال سوسیداد در رقابت‌های لالیگا از روند خوب رقیب و وضعیت تیمش سخن گفت.

 سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: در طول این سال‌ها بازی در آنوئتا یکی از دشوارترین بازی‌های فصل بارسلونا بوده است. در 2  فصل اخیر ما در این زمین پیروز شدیم اما همیشه به دردسر افتادیم. با در نظر گرفتن فصل فوق العاده سوسیداد و سبک بازی تهاجمی این تیم، کار بسیار دشواری پیش رو داریم. سوسیداد تیمی با یک برنامه و فلسفه بازی مشخص است. این تیم همواره در تلاش می‌کند توپ را از حریف بگیرد. میکل مرینو و اودگارد زوج خوبی در زمین تشکیل داده‌اند و بازیکنان سریعی در خط حمله رقیب ما بازی می‌کنند.آلبا و سمدو  قبل از آخرین بازی ما در لالیگا به تمرینات برگشته بودند اما  تا سه شنبه  مجوز پزشکی نگرفته بودند. امیدواریم مجوز را بگیرند و بتوانند وارد لیست شوند.

 او در ادامه افزود: از یکشنبه به ال‌کلاسیکو به این بازی فکر خواهیم کرد. فعلا به چیزی غیر از بازی فردا فکر نمی‌کنیم. 3 امتیاز بازی با رئال سوسیداد به اندازه بردن رئال  ارزش دارد. پس از بازی فردا به رئال مادرید فکر می‌کنیم.احتمال بازگشت پدرو به بارسلونا مرا خوشحال می‌کند. او  برای باشگاه تاریخ سازی کرده است. پدرو یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ بارسلونا شناخته می‌شود اما  اکنون به باشگاه دیگری تعلق دارد و باید به چلسی احترام گذاشت. در آینده خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد. آینده راکیتیچ در بارسلونا را نمی‌دانم. او را هم مثل بقیه در فرم خوبی می‌بینم. در مقطع تاثیرگذاری از فصل قرار داریم. از طرفی وقتی به پنجره نقل و انتقالات نزدیک باشیم، طبیعی است سوالاتی زیادی درباره بازیکنان جدید پرسیده شود. 

 او در پایان اظهار داشت: آرتور ملو  با یک آسیب دیدگی جزئی  از اردوی برزیل به تمرینات برگشت. پس از بازی با اتلتیکو مجبور بودیم تمرینات او را متوقف کنیم تا ریکاوری‌اش شروع شود. او دیروز تمرین نکرد. بنابراین بعید می‌دانم به بازی فردا برسد.آنسو فاتی در فرم خوبی است و بیشتر از اینکه در تمرینات چیزی گفته شود در رسانه‌ها از او می‌گویند. در حال مراقبت از آنسو هستیم تا موانع پیش رو را بردارد. با شرایط کاملا عادی، شاهد روند پیشرفت او هستیم.آینده آرتورو ویدال هم مشخص نیست. 3 بازی تا پایان سال داریم.  فعلا که آرتورو بازیکن ماست و باید ببینیم چه می‌شود.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها