اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران آغاز شد

اردوی شاگردان حمید استیلی در تیم ملی فوتبال امید ایران برای حضور در قطر از امروز (شنبه) آغاز شد.

اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران آغاز شد

اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال امید ایران با هدایت حمید استیلی درحالی از امروز (شنبه - ۲۳ آذر) در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز شده که این تیم روز ۲۹ آذر راهی قطر می‌شود تا ۲ بازی دوستانه در این کشور انجام دهد.

درحال حاضر امید نورافکن و محمد محبی (سپاهان) رضا شکاری و محمد رضا آزادی (تراکتورسازى) عارف آغاسى و مجتبی نجاریان (فولاد خوزستان) علی شجاعی و رضا دهقانی (نساجى مازندران) علی شهسواری و محمد خدابنده لو (پیکان) و سینا زامهران (شهر خودرو) بازیکنانی هستند که در تمرین نخست حضور پیدا می‌کنند و قرار است دیگر نفرات از فردا (یکشنبه) در تمرینات باشند.

شاگردان حمید استیلی در اردوی ۹ روزه ۲ مسابقه تدارکاتی برابر تیم المپیک قطر و یکی از باشگاه‌های قطری برگزار خواهند کرد تا آماده مسابقات انتخابی المپیک شوند. مسابقه تیم‌های امید ایران و قطر روز ۷ دی و مسابقه برابر یکی از تیم‌های باشگاهی در روز ۴ دی در دوحه برگزار خواهد شد.

 رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با حضور تیم‌های المپیک ایران، ازبکستان، کره‌جنوبی و چین در شهر سونگلا تایلند و در استادیوم تینسولانون برگزار می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها