صادقی: به آینده سایپا خیلی امیدوارم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: به آینده سایپا خیلی امیدوارم و تلاش می‌کنم در آینده خوب نتیجه بگیریم.

صادقی: به آینده سایپا خیلی امیدوارم

ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: از نظر فنی تیم ما نسبت به اول فصل پیشرفت خوبی داشته است. فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کنیم اما در کسب نتیجه خوب نبودیم. سعی می‌کنیم نقاط ضعف را برطرف کنیم. به تیم‌مان و آینده خیلی امیدوارم هستیم و تلاش می‌کنم در آینده خوب نتیجه بگیریم. پرسپولیس هم تیم بزرگی است.

صادقی در خصوص بازی فردای سایپا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: می‌دانیم که با تیم بزرگی بازی می‌کنیم که بازیکنان خوبی هم دارد. بازی فردا برای ما بازی سختی خواهد بود اما بازیکنان جوان ما انگیزه زیادی دارند تا مقابل تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس بازی کنند. مطمئنم فردا بازی جذابی خواهیم داشت. ما برای هر تیمی حریف سرسختی خواهیم بود و امیدوارم فردا در کنار یک بازی خوب بتوانیم نتیجه هم بگیریم.

وی در خصوص اینکه بدشانسی چقدر در نتایج این تیم تاثیر داشته، افزود:‌ ما فوتبال خوبی بازی می‌کنیم  حتی به محوطه 6 قدم حریف هم می‌رویم اما باید دقت بیشتری در زدن ضربات آخر داشته باشیم. ما موقعیت ایجاد می‌کنیم اما ضربات خوبی نمی‌زنیم. برای رفع این مشکل تمرینات ویژه‌ای انجام دادیم تا این مشکل هم برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه آیا سایپا بازیکن شاخصی جذب خواهد کرد،‌گفت: ما همه مسابقات تیم‌مان را بررسی کرده‌ایم و تیم را تقویت می‌کنیم. بخشی از این تقویت با تمرین و تکرار است و بخشی هم با جذب بازیکن.

صادقی در مورد فهرست خروجی تیمش به خصوص در بخش تهاجمی در نیم فصل گفت: اکنون درست نیست در این مورد صحبت کنیم. سه بازی دیگر تا نیم فصل داریم اما سعی می‌کنیم تیم را تقویت کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها